مشروح اخبار


» مدیرکل سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد استعفا بدهد



اولین بار علی دایی واژه غش کردن به سمت طرف را وارد عرصه رسانه ای و بعدا هاسیاسی کشور شد که البته کمی بعد مشخص شد شهریار راست می گفت .اکنون استعفامیتواندلطمات غش کردن را تا پایین ترین سطح کاهش دهد.

انتخابات را می توان دراین شاخص ترین نماد دموکراسی در کشور برشمرد که در طی چهل سال گذشته حول محور های انتخاب ، خبرگان، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراها بوده است. 
اگرچه سازکارهای قبل از ورود به انتخابات منجمله نظارت شورای نگهبان و فیلتر عبور از آن در طی دوره های گذشته همیشه مخالفان و موافقانی داشته است اما اصلی ترین تهدید انتخابات که می تواند به دست آویزی برای مخالفین و منقدین باشد واهمه از جانبداری برگزار کنندگان و مسئولان اجرایی انتخابات است که هرگاه چنین شائبه ای چه راست وچه غلط مطرح بوده متاسفانه حلاوت پس از نتایج درکام مردم تلخ شده است.
به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ وزارت کشور طی روزهای گذشته برنامه زمان بندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را که در اسفندماه امسال برگزار می گرددرا منتشر نمود.
براساس این گزارش؛علیرغم اینکه در شرایط فعلی دغدغه‌های اصلی جامعه شرایط بد اقتصادی می باشد اما تنور انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به زور رسانه ها هم که شده در حال داغ شدن هست.
یکی از حوزه های انتخابیه که دوز سیاست زدگی در آن به مراتب از سایر حوزه ها بالاتر است ، کهگیلویه بزرگ اما مظلوم است.
طبق روال ادوار گذشته و برخلاف همه جای ایران که ابتدا دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب وارد گود سیاست می شوند در کهگیلویه بزرگ دو طیف به اصطلاح اصلاح طلب لاهوتی -منطقیان علیه هم وارد عرصه می شوند.
در اردوگاه لاهوتی ،گزینه کامرانی چهره از قبل معرفی شده ای است که طی سه سال گذشته حضور پر رنگی در محافل سیاسی داشته که بنظر می رسد کامرانی دراین حضورها چشم انتظار چراغ سبزلاهوتی نبوده ، به این دلیل که برخی موضع گیری های تند کامرانی نمی تواند در قاموس سیاسی لاهوتی بگنجد .
اما برای اینکه از اصل موضوع فاصله نگیریم ذکراین نکته لازم است که برافکار سیاسی در کهگیلویه پوشیده نیست که جناب آقای پرواز که برکرسی مدیرکل سیاسی و انتخابات استان تکیه زده یکی از حامیان اصلی وحتی تاثیرگذار در معرفی کامرانی به تشکل های اصلاح طلب در پایتخت بوده است (راک نیوز در روزهای آینده فایل هایی را منتشر کرد که سران اصلاحات می گویند پرواز در معرفی کامرانی آنها را دور زده است ) .
اکنون وقتی از همین حالا که ماه ها مانده به انتخابات جانبداری مدیرکل سیاسی از یکی از گزینه های احتمالی انتخابات محرز می باشد بنابراین هضم بی طرفی برای افکار عمومی اصلا نمی تواند آسان باشد چرا که افکارعمومی در حوزه سیاسی معتقدند کسی که به هم فکران خود رحم نکرده چگونه می تواند به نظر و رای رقبارحم کند.
اکنون حتی اگر کامرانی بخواهد از حضور در انتخابات پیش از موعد کناره گیری کند تا رفیقش که به او دین زیادی دارد در راس مدیرکلی سیاسی بماند ، یقینا آیا تضمینی وجود دارد که طیف لاهوتی و کامرانی گزینه ای در انتخابات آینده نخواهند داشت ؟ 
ختم کلام اینکه افکار عمومی در کهگیلویه بزرگ از جناب دکتر نظری معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود حساسیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی را از نزدیک لمس و رصد کرده اند و هم چنین استاندار محترم استان که ایشان در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در قامت کاندیدا در کوران رقابت با وسواس های رایج در استان های با نگاه قومیتی بوده و می باشد به این موضوع ورود نمایند و برکرسی مدیرکل سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد فردی تکیه زند که خدای ناکرده به سمت طیفی غش کند .
ودرآینده شاهد انتخاباتی در کمال آرامش و شیرینی آن به کام ملت و حاکمیت رقم خورد.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1398 13:11



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد استعفا بدهد
  • دلیل لغو دیدار عارف با لاهوتی و کامرانی چه بود ؟+جزئیات
  • نطق دکتر ولی الله شجاع پوریان در حمایت از کامرانی در دهدشت
  • باقریان:اصلاح طلبان در این دوره پیروز انتخابات در کهگیلویه هستند
  • بازگشت مجدد روحانی رد صلاحیت شده به انتخابات مجلس درکهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    • تام

    • 21 اردیبهشت 1398 00:22
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    والله قضیه معاون سیاسی امنیتی استاندار خودمون شده تعارف و رودرواسی
    اینطور که معلومه باید نامزدهای انتخابات آتی همه نوبتی برن بیمارستان بالا سر معاون سیاسی و براش دعا بخونن بلکه خوب شد.
    آقای دکتر احمدی هم برا تفریح فرستادن استاندار که تو آب و هوای دهلران اذیت نشه و یه فیلی هم با خودش آورده که انگار از دماغ فیل افتاده
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام