مشروح اخبار


» امام جمعه دهدشت:آشفتگی بازار نتیجه ناتوانی مسؤولان در نظارت است/هر مسؤولی توان مدیریت ندارد کنار بکشد



وی با ابراز تأسف از انتصاب‌های سیاسی گفت: اینکه صرف خط و مشی سیاسی مسؤلیت به هر کسی داده شود و از عهده کار بر نیاید ظلم و خیانت به اسلام است.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نا به سامانی بازار را متذکر شد و اظهار داشت: مسؤولان نظارت و کنترل جدی داشته باشند و از تخلفات جلوگیری کنند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: متولیان تنظیم بازار اجازه ندهند هر کس هر طور زورش رسید قیمت تعیین کند، یک عده‌ای انصاف ندارند اگر قانون نباشد شهر را به آتش می‌کشند به جان و مال مردم دست درازی می‌کنند مسئولان باید برخورد جدی داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه عده‌ای از اصناف انسانیت و ترحم در وجودشان نیست و همانند دشمن با مردم برخورد می‌کنند، گفت: مسؤولان باید توجه کنند نظارت داشته باشند و برخود کنند.

وی ادامه داد: یک مسؤول اگر عرضه کار، تدبیر، برنامه‌ریزی و نظارت ندارد کنار بکشد تا افراد توانمند مسؤولیت را بر عهده بگیرند.

حسینی ضعف نظارت بر بازار را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این خیانت است، مسؤولی مسئولیت و مدیریت جامعه را بر عهده بگیرد که انگیزه ندارد توانایی ندارد، این مسؤول کنار برود آدم‌های خوب بسیجی و پای‌کار وجود دارند که اداره کنند.

وی با ابراز تأسف از انتصاب‌های سیاسی گفت: اینکه صرف خط و مشی سیاسی مسؤلیت به هر کسی داده شود و از عهده کار بر نیاید ظلم و خیانت به اسلام است.

حسینی با بیان اینکه مسؤول باید به عنوان نیروی نظام اسلام در عرصه جنگ تمام عیار دشمن باشد، ادامه داد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم باید مسؤول آگاه و مسلط بر کار در صحنه باشد، آنها ک توان ندارند کنار بکشند.

وی افزود: فضای سنگین تهاجم فرهنگی دشمن اثر گذاشته اما اینطور نیست که مردم رویگردان باشند روز به روز گرایش به معنویت بیشتر می‌شود البته توقع داریم همه در میدان باشند منتها عده‌ای با ایجاد شایعات دشمن ریزش می‌کنند اما معنویت همیشه رو به افزایش بوده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به رفتارهای خلاف عرف و شرع در مراکز علمی تصریح کرد: دانشگاه و مدرسه جای علم، اخلاق، تربیت دینی علمی و اجتماعی است نه جای رقاصی.

حسینی اظهار داشت: مراکز دانشگاهی و مدارس باید متناسب با شان و جایگاه نظام اسلامی عمل کنند باید در شان نظام اسلامی حرکت کنند و با تالار عروسی تفاوت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید پاسخگوی این گونه حرکات باشند ادامه داد: مردم هم باید مطالبه‌گر باشند در کدام آموزه دینی رقص در مدارس سفارش شده است؟

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: از اقدام متقابل شورای امنیت ملی و اعلام ریاست محترم جمهوری در خصوص نقض برجام حمایت می‌کنیم.

امام جمعه دهدشت گفت: این اقدام و این حرکت رئیس جمهور را حمایت می‌کنیم و خطاب به اتحادیه اروپا عرض می‌کنیم بازی کردن با ملت ایران بس است.

حسینی با اشاره به اینکه ایران تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است،گفت: صبر اندازه دارد نطام به همه تعهدات خود عمل کرده بیش از این چیزی جز خفت و خواری نیست و ملت ما هیچ گاه زیر بار خفت و خواری نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا با هم یک فرمول را بازی می‌کنند،افزود: یکی از برجام خارج می‌شود و دیگری ابراز تاسف می‌کند، تا کی باید تاسف خورد؟

حسینی با اشاره به اینکه اروپا اعلام کرد ضرب‌العجل ۶۰ روزه ایران را نمی‌پذیریم این عکس‌العمل را نهایت قلدری، زورگویی، استعماری و استکباری دانست و گفت: آنها ایران را اسیر و برده خود می‌دانند و انتظار دارند ایران به تعهدات عمل کند در حالی که خودشان هر وقت و هر طور مختارند عمل کنند.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1398 14:22



» اخبار مرتبط:

  • امام جمعه موقت دهدشت:سیل امتحان الهی برای شناخت دشمن بود
  • دیدار فرماندار کهگیلویه با امام جمعه شهر دهدشت/تصاویر
  • اولتیماتوم امام جمعه دهدشت:رمال‌ها از سطح شهر دهدشت جمع‌آوری شوند
  • تأکید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بر فتنه‌انگیزی اشتون در سفر به تهران
  • دامن زدن به اختلافات خیانت به کشور است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler