مشروح اخبار


» چهره شاخص گچسارانی متهم ردیف دوم اختلاس از پرونده بانک سرمایه+جزئیات




رسانه ملی سه شنبه شب24 اردیبهشت ماه در یکی از بخش های خبری گزارشی از دادگاه رسیدگی به اتهامات متمهان پرونده بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی منتشر کرد.

به گزارش راک نیوز علاوه بر آن سایت اقتصاد شهروند در گزارشی به موضوع پرونده محکومیت چند هزار میلیارد تومانی متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی و مفسدان اقتصادی کشور که به ریاست قاضی مسعودی برگزار شده بود پرداخته است.

براساس این گزارش در بخشی از این مطلب امده است؛در این پرونده 30فرد در بهار نود و هشت در مظان اتهام بوده و یکی از جنجالی ترین و جذاب ترین پرونده های مقابله با فساد اقتصادی در سال  رونق تولد را رقم زد. در این فهرست، نام چند فرد مطرح دیده می شود.

فهرست کامل  این افراد که بعضی مدیرعامل و عضو هیات مدیره  وقت بانک سرمایه هستند به شرح زیر است:

سید محمد هادی رضوی (داماد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)،احسان دلاویز،محمد رضا خانی (مدیرعامل وقت بانک سرمایه)،محمد علی (عضو هیات مدیره وقت بانک سرمایه)،بهمن خادم (عضو هیات مدیره وقت بانک سرمای)،مهرداد باقری (عضو هیات مدیره وقت بانک سرمایه)،یاسر ضیایی شیرکلایی (قائم مقام وقت بانک سرمایه)،خیراله بیرانوند (مدیرعامل وقت بانک سرمایه)،پرویز احمدی (سرپرست باک و رئیس هیات مدیره وقت بانک  سرمایه)،علیرضا حیدرآبادی پور (مدیرعامل وقت بانک سرمایه)،شهاب الدین حسامی،مانی رهبری،محمد سلمانی،سالار بایرامی،غلامرضا شیانی،سید ابوالقاسم سجودی،رحیم قنبری،احمد کولیوند،مجید زاهدی،حمید رضا فاروقی،محمود لطف الله پور،علی ناچیان،پیمان پویان،علیرضا کلهر،نصرت الله فرخی،عباس عبدی،محمد سرخیل،سعید حسن زاده،علی پورمنزه،مجید رضا خایانی و پری یدسار

اقتصاد شهروند همچنین در بخشی دیگر این گزارش به معرفی احسان دلاویز پرداخته و او را از دوستان سیدمحمد امامی که در سریال شهرزاد با محمدهادی رضوی(داماد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)همکاری داشته و اکنون یکی از متهمان اختلال در نظام اقتصادی کشور است معرفی کرد.

وی همچنین احسان را یکی از ژن خوب های یکی دو دهه اخیر برشمرده است.

و وی را برادر محسن دلاویز مدیرعامل اسبق نفت پاسارگاد و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور معرفی نمود.

اقتصاد شهروند با انتشار عکسی از دیدار احسان دلاویز با کوفی عنان دبیر کل وقت سازمان ملل در زمان سفر ایشان به ایران در دولت اصلاحات به معرفی برادر دیگر آقا احسان،ساسان دلاویز که معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه شرکت پست را برعهده دارد،پرداخته است.
چهره شاخص گچسارانی متهم ردیف دوم اختلاس از پرونده بانک سرمایه+جزئیات

گفتنی است احسان دلاویز اهل گچساران بوده که سابقه مشاورت جوانان در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد.

این رسانه در ادامه گزارش خود همچنین اسنادی از شرکت های تحت مدیریت احسان دلاویز که در روزنامه رسمی به چاپ رسیده بود اقدام کرده است.

مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت توسعه نفت و گاز، نایب رییس هیات مدیره شرکت توسعه نفت و گاز سرمایه،مدیرعاملی شرکت توسعه ساختمان سرمایه بانک  سرمایه ،سرمایه گذار سریال شاهگوش، لامپ صد و دراکولا از فعالیت های احسان دلاویز است که اقتصاد شهروند از آنها نامبرده است.



تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398 20:40



» اخبار مرتبط:

  • مسعودکرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می شود
  • مسعودکرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می شود
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت شد
  • زنگنه حكم داد:انتصاب مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت
  • عضویت همزمان در هیات مدیره بیش از یک شرکت ممنوع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام