مشروح اخبار


» اعلام حضور اولین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بندرعباس +عکس



یازده همین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می گردد که براساس مصوبه اعلامی وزارت کشور با توجه به اینکه ثبت نام از دواطبین در آذرماه آغاز میگردد لذا هر یک از کاندیداهای انتخابات مجلس بایستی تا خردادماه از منصب خود استعفاء بدهند

به گزارش خبرنگار راک نیوز از بندرعباس ؛ منصور آرامی از مناصب خود در دولت کناره گیری کرد تا اولین کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی درمیان چهره های شاخص  از حوزه انتخابیه بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال باشد.

براساس این گزارش ، آرامی که معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور را برعهده داشت علاوه بر این از عضویت در هیات عامل نیز کناره گیری کرد.

گفتنی است ؛ منصور آرامی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در استان هرمزگان است

وی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی که با حضور ۶۳درصدی مردم هرمزگان رقم خورد نتوانست در مجلس حضور یابد و بعد از آن در مرداد ۹۵با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیر کل دفتر «برون سپاری و توسعه مشارکها» آن سازمان منصوب شد.

اعلام حضور اولین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بندرعباس +عکس

 


برخی این انتصاب وی را نتیجه  مخالفت وی با استیضاح وزیر راه و شهرسازی (در روز سه شنبه ۹۴/۰۷/۱۴) می دانستند.

به گزارش راک نیوز ، آرامی دارای مدرک فوق لیسانس گفتاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی ایران دانشجوی دکترای سیاستگذاری علوم و فناوری بوده است.
یازده همین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می گردد که براساس مصوبه اعلامی وزارت کشور با توجه به اینکه ثبت نام از دواطبین در آذرماه آغاز میگردد لذا هر یک از کاندیداهای انتخابات مجلس بایستی تا خردادماه از منصب خود استعفاء بدهند که منصور آرامی را می توان در هرمزگان پیشتاز آنها دانست ،اگرچه پیش از این پرویز سالاری نیز از عضویت در شورای شهر بندرعباس در آخرین روز اردیبهشت استعفا داد تا اسب خودر ا برای حضور در جدالی سخت تر زین کند.
هم چنین روز گذشته سیروس پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز نیز به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از عضویت در شورای شهر کلان شهر شیراز چشم پوشی کرد .
روایت های غیر رسمی ازاحتمال کاندیداتوری علی محمداحمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حوزه انتخابیه دهلران ،آبدانان ،مهران و دره شهر نیز شنیده می شود که در صورت محقق شدن بایستی با استانداری خداحافظی کند.

 



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1398 09:28



» اخبار مرتبط:

  • اعلام نتایج رسمی انتخابات درهرمزگان +اسامی
  • تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در هرمزگان 41 نفر است
  • تازه ترین اخبار از تائید صلاحیت شدگان در هرمزگان+اسامی
  • تیپ متفاوت یک کاندیدای زن در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس +عکس
  • نام نويسي براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي دراستان هرمزگان ادامه دارد +اسام ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام