مشروح اخبار


» روز پر کار دکتر یزدانپناه در دهدشت و چرام؛ از دیدار صمیمی با بیماران تا بازدید از پروژه‌های بهداشت و درمان+تصاویر



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان عازم شهرستان‌های گرمسیری شد تا مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را بررسی و برای اتمام آنها تدبیری چاره کنند.


به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه به همراه برخی از معاونان و مسئولان دانشگاه ظهر دیروز عازم شهرستان‌های گرمسیری شد تا نیم روزی پرکار با 6 برنامه فشرده را در کتاب روزهای پرکار خود ثبت کند.

بازدید از پروژه احداث بیمارستان چرام، نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام، بازدید از پروژه کلینیک تخصصی، خوابگاه و آموزشگاه بهورزی دهدشت، بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و حضور در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه از جمله برنامه‌های نیم روزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

دکتر پرویز یزدانپناه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و با بیماران بستری دیداری صمیمانه داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: خوابگاه و آموزشگاه بهورزی دهدشت با زیربنای یک هزار و 273 متر مربع در دو طبقه با پیشرفت فیزیکی 94 درصد با اعتبار هزینه شده 20 میلیارد ریال تا هفته دولت امسال افتتاح و مرود بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: کلینیک تخصصی دهدشت با زیربنای 1850 متر مربع با اعتباری هزینه شده 40 میلیارد ریال در سه طبقه هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی پرداخت مطالبات پرسنل و انجام ماموریت‌ها را جزو مهمترین اولویت‌های خود دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم بخشی از معوقه 22 ماه کارانه پزشکان و پرستاران دهدشت پرداخت شود و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

دکتر یزدانپناه با تقدیر از تلاش‌های دکتر اورنگ ایلامی رئیس سابق دانشگاه بیان کرد: امیدوارم با همت و تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شاهد برطرف شدن مشکلات این شهرستان در این حوزه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه کارشکنی و قانون شکنی در دانشگاه را بر نمی‌تابم، خاطرنشان کرد: طایفه گرایی و سیاسی بازی در بهداشت و درمان جایگاهی ندارد بلکه باید شبانه روز بفکر کار و تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم باشیم.

دکتر یزدانپناه خواستار توجه بیش از پیش همکارانش به شایسته سالاری شد و گفت: در صورتی فردی توانایی دارد با وجود اختلاف سلیقه سیاسی باید از وی استفاده شود ولی این به معنای این نیست که فرد علیه دولت تبلیغات کند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری به عنوان یک اولویت باید در دستور کار تمامی مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان باشد، ادامه داد: حقوقی که می‌گیریم حق مردم بوده و دولت‌ها تنها مجری هستند، پس باید در مقابل مردم تعهد داشته باشیم.


عکس ها را به صورت افقی مشاهده کنید.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1398 14:14



» اخبار مرتبط:

  • قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی به ایستگاه چرام رسید؛ وعده دکتر یزدانپناه برای ...
  • افتتاح 12 پروژه بهداشتی در دهه فجر/85 پروژه بزرگ و کوچک در دست اجرا داریم/ ...
  • 8 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات کلینک دهدشت اختصاص یافت/جزییات
  • اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد
  • بازدید سرزده رئیس علوم پزشکی استان از بیمارستان دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler