مشروح اخبار


» خودرویی که ساعت صفر به عشق مردم تردد می کند؛ هلال‌احمر کهگیلویه برای رفع محرومیت از ثانیه ها بهره می برد



بعد از درج خبری از زندگی مشقت بار خانم دیشموکی در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد موجی از واکنش ها را به دنبال داشت.

به گزارش راک نیوز به نقل از ریواس جنوب، بعد از درج خبری از زندگی مشقت بار خانم دیشموکی در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد موجی از واکنش ها را به دنبال داشت.

خودروی هلال احمر کهگیلویه در ساعت های پایانی شب از روستای جاورده در حال عبور بود که به طور اتفاقی خبرنگار ریواس جنوب با مشاهده ی این ماشین دولتی در این وقت شب و توقف آن دقایقی به گفتگو با سرنشینان آن پرداخت.

در این گفت وگو مشخص شد که هلال‌احمر کهگیلویه با دیدن خبر خانم دیشموکی در رسانه ها بلافاصله پرسنل خود را به همراه بسته های کمکی به منزل این خانم فرستاده است.

طبق بررسی های بعمل آمده ست کامل ظروف ، تعدادی پتو، موکت، گالن آب، مواد بهداشتی، مقدار زیادی حبوبات، روغن، برنج، چای، انواع کنسرو از کمک های هلال‌احمر کهگیلویه به این خانواده بی بضاعت دیشموکی بوده است.

همانطور که گشت و گذار مدیران با خودروهای اداری و بدون ماموریت مورد نقد رسانه ها قرار می گیرد، تلاش مدیرانی که در ساعات غیر اداری هم برای خدمت به مردم از آسایش و رفاه خود می زنند هم باید مورد تقدیر رسانه ها قرار بگیرد.

از طرف دیگر همانطور که مشکلات مردم باید رسانه ای شود، خدمات مدیران نیز باید به اطلاع مردم رسانده شود که در زمینه ی کمک های موردی و فوری، هلال احمر کهگیلویه همیشه در مناطق محروم و بخصوص منطقه دیشموک و چاروسا در صحنه حاضر بوده است.

این گایگاه خبری در صورت مشاهده و یا دریافت خدمات دیگر ادارات به این خانواده، مراتب را به اطلاع مخاطبان خود جهت قدردانی از این مدیران خواهد رساند.



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1398 13:31



» اخبار مرتبط:

  • جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «انسان مهربان، دنیای آرام»/آغاز هفته گرامیداشت هلال احمر
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • جمعیت هلال‌احمر نیروی جدید استخدام می‌کند
  • مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام