مشروح اخبار


» چه کسی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می شود+بیوگرافی



در حالی که تیم احمدی در تلاش بودند که عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان سرپرست استانداری مطرح کنند یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت حسین کلانتری مدیرکل امنیتی وزرات کشور گزینه نهایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.


به گزارش راک نیوز؛حسین کلانتری متولد سال 1342 در شهرستان دره شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران می باشد که قریب به بیست سال در کسوت فرماندار شهرستانهای مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره شهر مدیریت نموده و از نیروهایی محسوب می شود که در جوانی و در سن 22 سالگی به تجربه اندوزی در امر مدیریت پرداخته است.

حسین کلانتری علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار و... در دانشگاه و مؤسسات آموزشی می باشد .

معاون سیاسی استاندار ایلام از دیگر سوابق کلانتری است.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکترحسن روحانی» را در استان ایلام بر عهده داشته است.

گفتنی است علی محمد احمدی22شهریور ماه 96سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت و در ۱۷خرداد ۱۳۹۸ از سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرد.

به گزارش راک نیوز ، اگرچه هم چنان بر جایگزینی کلانتری بر کرسی احمدی خبر داده میشود اما راک نیوز باور دارد این یک جنگ زرگری برای تحمیل فیلی بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد است تا تیم احمدی توانسته باشند از فضای سیاسی و ناهماهنگ نمایندگان و تشکل های اصلاح طلب بیشترین بهره را ببرند.
در صورت انتصاب فیلی به سرپرستی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فقط میتوان یک جمله نوشت که "باید بحال کهگیلویه و بویراحمد خون گریست ".
چه کسی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می شود+بیوگرافی



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1398 08:15



» اخبار مرتبط:

  • گزینه فرمانداری کهگیلویه ،مدیرکل بازرسی استانداری شد+تغییرات درپدافند غیرعا ...
  • با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد:معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بویراحمد ...
  • مدیرکل جدید بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • مسئول ستاد احمدی نژاد، استاندار شد
  • همه استانداران کهگیلویه و بویراحمد را بشناسیم +مدرک تحصیلی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام