مشروح اخبار


» آقای گودرزی این کهنه رقیب را جدی بگیرید !



 سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی عموما به حمایت های حزبی و یاقومیتی گره خورده است که در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم اگرچه دور دهم تا حدودی رنگ سیاسی و لیست امید در پیروزی گودرزی نقش محوری را ایفا کرد اما نباید حمایت های قومیتی رادراین پیروزی نادیده گرفت‌.

به گزارش  راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ در این روزها که برخی براساس ماده29 قانون انتخابات از منصب خود استعفاء دانند جز یک گزینه ،رقیب جدی دراین مرحله از کارزار انتخاباتی در ممسنی ورستم وارد عرصه نشده، حتی جناب سرهنگ که می توانست خطر جدی باشد با انتشار یک بیانیه از عدم حضور خود در انتخابات خبر داد تا دست کم در 8 ماه منتهی  به انتخابات سایه مدعیان ، وکیل بهارستان نشین ممسنی و رستم را تهدید نکند.

 

اینکه چه کسانی در دور یازدهم انتخابات مجلس از ممسنی و رستم قصدورود به عرصه رادارند اتفاقی است که رسما از دهم آذرماه و با ثبت نام رسمی از داوطلبان براساس ماده 45قانون انتخابات مشخص خواهد شد.

 

 

اما این روزها یک کهنه تهدید جدی گودرزی را تعقیب میکند که عدم شفاف سازی می تواند برای آقای نماینده،در بحبوحه تبلیغات وانتخابات پش رو چون لکه ای پاک نشدنی بر کارنامه عملکردی ویجاخوش کند.

 

"عروس کشون" در محورهای مواصلاتی ممسنی ورستم اتفاق تلخی است که شنیدن خبر آن برای هر انسانی دردناک است وشوربختانه  تازگی ندارد، از مرگ دردناک عروس و دامادی بابامیدانی که در محور بابامیدان به نورآباد در رویای برگزاری بهترین شب عروسی خود جز ناکامی و شیون چیزی تجربه نکردندو در یک حادثه دردناک تاسف بار جان باختند وعیدانه افکار عمومی در پی آن حادثه آزرده خاطر شد ‌.

بطوریکه همان موقع به چالشی  در شبکه های اجتماعی جغرافیای ممسنی ورستم تبدیل شد  ،برخی ضعف نماینده را در این حادثه بی تاثیر نمی دانستند و طیفی دیگر معتقدبودند گودرزی تازه دوره نمایندگی اش را شروع کرده و حتما در آینده برای برخورداری حوزه انتخابیه اش از زیرساخت ها در عرصه راهسازی دست به کار می شود و جاده های ممسنی و رستم هرگز چنین تلخی را تجربه نخواهند کرد.

اما گودرزی درحالی پا به چهارسالگی مجلس نشینی خود نهاد که در تعطیلات میانه خرداد یعنی همین چند روز پیش ؛   راه های ارتباطی در حوزه انتخابیه اش با یک تصادف دردناک از جنس عروس کشون دوباره محور خبر ها در روز تعطیل قرار گرفت.

تعداد روزهای تعطیل پسا عیدفطر و غیربومی بودن عروس و داماد  دو عامل احتمالی بودند که به کمک نماینده رسیدند تا این بار مستقیما در تیر رس اتهامات قرار نگیرد .
دراین بین اگرچه نمی توان از خطای انسانی چشم پوشی کرد اما  واقعیت امر این است که نبود زیر ساخت اگر عامل اصلی همه این تصادفات نیست اما بی شک در بروز حوادثی از این دست بی تاثیر نیستند.

عملکرد نماینده مدرم شریف ممسنی و رستم در مجلس دهم در حوزه راهسازی کاملا مشخص است ؛ محور نورآباد به خومه زار بنظر میرسد تا شهریور ماه زیربار چهار خطئه شدن برود ، احتمالی که در محور نورآباد به مصیری و بابامیدان تاپل بریم قطعا کفاف عمراین دوره نمایندگی گودرزی را نمی دهد.

یقینا مسعودگودرزی خوب می داند در حال حاضر حمل و نقل یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب شده و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادي کشور دارد.

این بخش دربرگیرنده فعالیت هایی است که به شکلی گسترده درتمامی زمینه‌هاي تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و درمجموعه فعالیت هاي اقتصادي نقش غیرقابل انکاري برعهده داردکه زیرساخت های جاده ای که از قضا سهم ممسنی و رستم در این چند ساله ناچیز بوده دراین روند از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هست.

اگرچه وضعیت بد اقتصادی کشور می تواند دلیلی برای توجیه کندی عملیات چهاربانده کردن محورترانزیتی شیراز- اهواز در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم باشد اما این دلیل تا وقتی برا ی موکلین گودرزی قابل قبول است که میزان پیشرفت جاده ای را با نزدیک ترین حوزه انتخابیه همجوار خود یعنی گچساران وباشت مقایسه نکنند.

مناسبت هایی مانند اردیبهشت 98 به جهت همزمانی با سالروز پیروزی در انتخابات دور دوم مجلس و هفته اول خردادماه به مناسبت بنیان گذاری مجلس هر دو فرصتی بودند تا مسعود گودرزی به بیان کارنامه عملکردی خود بپردازد که تعلل در این زمینه به مطالبه ای تبدیل شد که یکی از مدیران اسبق آموزش و پرورش ممسنی طی نامه سرگشاده ای از وی خواست تا کارنامه عملکردی اش را در عرصه بودجه و رشد نیروی انسانی و نخبگان و... شفاف سازی کند.

چندی پیش استاندار کهگیلویه وبویراحمد از نمایندگان مجلس درآن استان انتقاد کرد و گفت : نمایندگان متاسفانه عملکرد دولت را بنام خود مصادره می کنند ، گمان می رود همین ذهنیت باعث شده تا گودرزی کارنامه خود را درشهریورماه همزمان با هفته دولت دراختیار افکار عمومی قرار بدهد اما تجربه همیشه نشان داده کارنامه قبولی شهریور هرچه هم بیست داشته باشد نمی تواند به دلچسبی عملکرد خرداد باشد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا گودرزی می تواند تا شهریور در توسعه زیرساختی حوزه انتخابیه نمره قبولی بگیرد یا خدای ناکرده تکرار تلخ عروس کشون دست او را از تک ماده هم کوتاه می کند.

ختم کلام اینکه  گودرزی باید مراقب باشد فرصت ها  ازدست نروند،  او باید بداند موج های اجتماعی اگر بموقع واکاوی نشوند می توانند طوفان پرورش دهند و چه انتخابات ها که سرنوشت آنها را موج های اجتماعی در روزهای پایانی تغییر دادند و برخلاف همه تحلیل ها باد به پرچمی وزید که قابل باور نبود 

 



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1398 00:27



» اخبار مرتبط:

  • روند عجیب پیش از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • احتمال کاندیدا شدن چهره معروف کهگیلویه وبویراحمدی در ممسنی
  • دیدار نماینده شهرستانهای ممسنی و رستم با وزیر آموزش و پرورش
  • سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ممسنی +فهرست برنامه ها
  • پیروزی لیست امید درفارس +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler