مشروح اخبار


» جوابیه دهیاری و شورای اسلامی روستای طولیان به ادعای آبفای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد



دهیاری و شورای اسلامی روستای طولیان  جوابیه ای دراختیار راک نیوز قراردادند که در راستای حمایت از گردش آزاد اطلاعات عینا منتشر میگردد.

به گزارش راک نیوز در جوابیه دهیاری و شورای اسلامی روستای طولیان به ادعای آبفای روستایی استان امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیرو تجمع اعتراضی مردم روستای طولیان در جلوی فرمانداری شهرستان کهگیلویه مبنی بر قطعی های مکرر آب و بعضا برق روستا، اداره آبفای روستایی خود در واکنش به این موضوع بیانیه داد و در بخش از این بیانیه افزود: در روستای موصوف برخلاف ادعای برخی افراد حاضر در تجمع، هیچ فرد و نهادی برای آب طولیان به آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه مراجعه نکرده است، اگر کسی مدعی حضور است خب بگوید نزد کدام مدیر و کارشناس رفته است، البته نیازی هم به مراجعه نبود چرا که همکاران ما نهایت تلاش را برای رفع ایرادات در روستاهایی که به هر نحو آبرسانی آنها دچار اشکال میشود سریعا دنبال می کنند.

این ادعای اداره آبفای روستای که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد کاملا خلاف واقع بوده است، چون در این ایام گذشته بارها فرمانداری(معاونت محترم جناب خنجری) و بخشدار مرکزی شهرستان را در جریان این مشکل گذاشتیم و حتی موضوع را با خود ریاست محترم آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه درمیان گذاشتیم که نهایتا پاسخی از سوی این نهاد (آبفای روستایی شهرستان) مبنی بر حل مشکل قطعی های بلند مدت آب روستای طولیان نیافتیم تا اینکه مردم به اتفاق شورا و دهیاری به سبب قطع آب در دو روز گذشته مجبور به تجمع اعتراضی در فرمانداری شهرستان شدند تا شاید چاره ای اندیشیده شود و نهایتا با حضور معاونت محترم فرمانداری شهرستان و رئیس آبفای روستایی و یک نماینده از اداره برق شهرستان جلسه ای تشکیل شد و آبفای روستایی متعهد شد که مشکل قطع بلند مدت آب روستا رفع شود.

پس ادعای آبفای روستایی استان در خصوص اینکه کسی از اهالی روستا جهت رفع این مشکل به آبفای روستایی مراجعه نکرد کذب است.

بهتر بود روابط عمومی آبفای استان قبل از درج این مطالب، تماسی با آقای خنجری میگرفت و از مطالبی که در جلسه بعداز تجمع دیروز که با حضور بخشدار مرکزی و آقای باقری نماینده اداره برق شهرستان و خود آقای جفتا ریاست اب و فاضلاب روستایی برگزار شد باخبر میشد سپس اقدام به درج خبر کذب میکرد.

امید است آبفای استان بیشتر به فکر رفع مشکل قطعی های مکرر آب روستا ها و تکریم ارباب و رجوع باشد نه دفاع از عملکرد ضعیف جناب آقای جفتا که در برخورد با مردم همیشه بسیار ضعیف میباشند.

اگر این موضوع برای آبفای استان مهمتر از رفع مشکل مردم میباشد ما باز هم حاضریم حضوری خدمت بخشدار و جفتا صحت موضوع را مشخص کنیم.

با تشکر؛
دهیاری و شورای روستای طولیان



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1398 19:02



» اخبار مرتبط:

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم روستای طولیان مقابل فرمانداری کهگیلویه/گزارش تصویری
  • اظهارنظرعجیب مدیر آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه ؛مارمولک در تمام خانه‌ها و ...
  • قطع آب 14 روستای شهرستان کهگیلویه در دو روز گذشته!
  • رئیس جدیدآب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • 98/ روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بهره مند از آب شرب سالم هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler