مشروح اخبار


» از ادعای عجیب مجری برنامه تا حمله تند تاجگردون ؛ بوی رد صلاحیت می آید؟



جشنی که با نام باران در شب های گرم گچساران آغاز شده بود برای دقایقی با نورافشانی و موسیقی چشمان حاضران را به آسمان ساکت محله سادات دوخت .

به گزارش خبرنگار راک نیوز از گچساران؛ جشن باران  که قرار بود از ساعت ۲۰:۳۰ برگزارشود با تاخیراندکی  آغاز ودر دقایق پایانی جمعه شب درحالی به پایان رسید که خالی از حواشی نبود.
استقبال از این مراسم که از متینگ های انتخاباتی رقبای تاجگردون در ادوار گذشته بیشتربود نشان از این دارد که برخلاف همایش کم رمق قشقایی ها ، هنوز در محبوبیت تاجگردون از رقبای سنتی خود دست بالا را داراست.
 غلامرضا تاج‌گردون در مراسم جشن افتتاحیه بافت جدید محله سادات گچساران گفت ما بی‌بته نیستیم که با یک باد بلرزیم و بیفتیم این نماد هویت ماست کوچه‌ و بازارها هویت ماست و امروز هویت خود را آراسته می‌کنیم.
 او افزود که محله سادات یک نشانه است باید لبنان و کیامرثی و رادک اینگوته شود و من متاسفم.
تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود گفت سادات نشان داد که ما آنچه خواستیم توانستیم انجام دهیم مردم همراهی کنید امروز یا دیروز شصت و دومین مسئول کشوری را به محله سادات آوردیم.
 نماینده گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت مدیران ابر بی‌باران نباشید ابری که فقط غرش کند و برود به درد ما نمی‌خورد همه ومدیران استانی و شهرستانی اگر می‌خواهید بمانید ابر باباران باشید؛ آنانی که اسب را زین کرده‌اید برای خدمت خودتان را مرور کنید اگر می‌توانید خدمت کنید یاعلی هدف را در کنار هم تعریف کنید.
 او ادامه داد این شهر هم سلیقه مختلف دارد هم اقوام مختلف زیبایی این است این افکار در کنار هم خوب خدمت کنند.
 تاج‌گردون گفت والله علی عظیم اگر ببینم برنامه خوبی برای عمران داشته باشد غلامرضا تاج‌گردون دست آن را مقابل مردم بالا می‌بریم اما ندیدیم کار این نیست که بگویید باهم وحدت کنیم تا تاج‌گردون را شکست بدهیم.
او افزود: خیلی‌ها هستند از زحمت‌کشان که حرمت من را رعایت میکنند به احترام ملت کارشان را انجام می‌دهند هستند کسانی که بهتر از خیلی‌های دیگر می‌توانند خدمت کنند.
 نماینده گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد که این موتور خاموش نمی‌شود مسئولان محترم ادارات فرماندار استاندار همه بدانیم همه ما اولین چیز خدمت صادقانه است که باید مدنظرمان باشد باران باید باشد تا مردم بتوانند از خدمت باران استفاده کنند.
 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت که کاسه‌های خالی مردم تشنه باران هستند، مردم عزیز این جوانان و نونهالان و همه که می‌بینید من تا روزی که این نونهالان بزرگ شوند با آنها هستم نه من همه باید باهم باشیم.
 او افزود ای کسی که نه دنیا و نه آخرت خودت را می‌خواهی و می‌گویی بگذار تا‌جگردون این کارها را انجام دهند یک هفته قبل از انتخابات مردم این شهر را میخریم.
 تاج‌گردون گفت اگر تا‌جگردون در مجلس داد می‌زند اقتدار دارم یک جا پشت دارم بعد از خدا شما مردم هستید پشت آدم گرم باشد به دعای خیر پیرمردها و پیرزن‌ها هیچ وقت در برابر هیچ زورگویی کوتاه نمی‌آید.
او گفت من تکلیفم مشخص است دار و ندارم مشخص است یواشکی میگویید این نیست این رد صلاحیت می‌شود تو خوشحال می‌شوی چرا چون تو به بهره برسی عزت من این است مخالفش قدرت داشته باشد عزت تو در زدن من نیست.
 تاج‌گردون ادامه داد چه اصولی دارید که من ندارم چه دارید مقیدتر از من به انقلاب و ارزش‌ها هستید؟ جایی دیدید میگویند تاجگردون خیلی خوب است و خوب کار می‌کند ولی بیایم این نباشد مگر خاله‌بازی است گذشت خاله‌بازی که این نباشد.
 او تصریح کرد که منتقدانم را دوست دارم انسان عاقل با نقد ساخته می‌شود در جای خود در مقابل کسی که زور می‌گوید باید مغرور باشی ولی باید غرورت زت بشکنی دست یک پیرزن دهاتی را ببوسی.
به گزارش راک نیوز؛ از حواشی این مراسم علاوه برحمله تند مهرداد علی پور مجری برنامه به رقبای تاجگردون، برخورد های نامناسب وی با برخی خبرنگاران که به آنها گفته بود ماخودمان خبرنگاروفیلم برداروعکاس داریم ونیازی به شماها نداریم ودرخواست عجیب مجری از مردم برای  تشویق اتابک تاجگردون که شب گذشته نامزدیش بود!!!  تا پیشقدمی محمد خیراطی در سردادن شعار انتخاباتی  که در حاشیه اجرا با بگم بگم شعار "پَه خوُش چِشه " همراه بود وحضور پیرزنی بر روی استیج برای گفتگو با تاجگردون و خروج فوری تاجگردون در میان حلقه محافظان از محل مراسم در دقایق پایانی مراسم وانتقال وی با خودروی شاسی بلند ملیاردی را می توان از دیگر حواشی این جشن بارانی برشمرد.



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1398 01:06



» اخبار مرتبط:

  • فامیل تاج‌گردون از موقعیت تاج گردون سوءاستفاده کرد مدیون هستید جلوی آن را ن ...
  • غلامرضا تاجگردون: تعاونی و کانون‌های کارآفرینی زنان در گچساران ایجاد می‌شود
  • تاجگردون خبرداد: ساخت بیمارستان‌های تخصصی زنان و سرطان جنوب کشوردر گچساران
  • پیام تسلیت شهردار گچساران به غلامرضا تاج‌گردون
  • هشدارتاجگردون:مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم/گرمسیری، سردسیری، یاسوجی، ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler