مشروح اخبار


» کارگری از کهگیلویه وبویراحمد کاندیدای مجلس در عسلویه + عکس



پدر وی از سال ۱۳۸۰ در فازهای پالایشگاهی و پتروشیمی عسلویه به مدت ۱۷ سال کارگر ساده بوده و اکنون بازنشسته شده است.

به گزارش راک نیوز از جنوب استان بوشهر ؛  اگرچه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود 8 ماه فرصت هست اما کم کم با استعفای برخی مدیران موضوع ماده 29 قانون انتخابات ، تنور رقابت های سیاسی در این ماراتن در حال گرم شدن است.
 درحالیکه بیشتر مدیران مستعفی موضع انتخاباتی آنها مشخص گردیده و دیگر کاندیدا هرگونه اعلام کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را به ماه ]ای آینده و وضعیت اقتصادی کشور موکول می کنند اما یک کارگر اهل استان کهگیلویه وبویراحمد که در یکی از فازهای پالایشگاهی عسلویه مشغول به کار است  برای شرکت در انتخابات پیش روی مجلس از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر اعلام کاندیداتوری کرده است.
براساس این گزارش ،احمد بادام فیروز متولد ۱۳۶۷ زاده روستای کره منطقه امامزاده بی بی زهراخاتون(س) از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی است که خود را اولین رقیب سکینه الماسی در انتخابات می داند.

به گزارش راک نیوز ؛ فیروز به مدت ۱۳ سال در عسلویه به صورت روزمزدی و ۳ سال در بخش حقوقی شرکت پیمانکاری و اکنون در یکی از شرکت های پیمانکاری در بخش تعمیرات در مجتمع پتروشیمی جم مشغول به کار است.

به گفته ی خودش از وقتی که به عسلویه وارد شده به عنوان کارگر روزمزد فعالیت داشته و طی این سالها رنج و سختی هایی فراوانی کشیده است و افتخار میکند که به عنوان کارگر فعالیت دارد.
وی هدف اصلی خود جهت حضور در انتخابات را حمایت از کارگران و قشر محروم این منطقه ها می داند.

کارگری از کهگیلویه وبویراحمد کاندیدای مجلس در عسلویه + عکس

 

 

 


گفتنی است ؛ حوزه انتخابیه عسلویه ،جم دیر وکنگان در مجلس شورای اسلامی دارای یک کرسی می باشد که درحال حاضر سرکار خانم سکینه الماسی عضو کمیسیون انرژی مجلس این وکالت را برعهده دارد.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1398 00:46



» اخبار مرتبط:

  • اولین گزینه های قطعی انتخابات مجلس در استان بوشهر مشخص شدند+اسامی
  • رقابت سخت انتخاباتی در حوزه انتخابیه فیروز آباد ومیمند/ استعفا پشت استعفا ...
  • اولین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ مشخص شد
  • استعفای 2 مسئول سیاسی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شنیده ها از داغ شدن بازار انتخابات مجلس دهم در استان بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler