مشروح اخبار


» عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس: مسئله توزیع قیر رایگان حل شد



عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید وزیر نفت از رفع مشکل توزیع قیر رایگان خبر داده است.

به گزارش راک نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت"مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به پیگیری ارائه قیر رایگان از سوی وزارت نفت، گفت: در نشستی که با وزیر نفت برگزار شد، موضوع توزیع قیر رایگان بر اساس قانون بودجه سنواتی مورد بررسی قرار گرفت و حل شد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: دولت و وزارت نفت پذیرفت آنچه از لحاظ میزان و قیمت در قانون بودجه آمده است را اجرایی کند.

وی بیان داشت: مدتی دولت اجرای این بند از قانون بودجه را متوقف کرده بود که در نشست اخیر تفاهم شد هر چه سریعتر توزیع قیر رایگان آن طور که در قانون آمده است، انجام شود.

شهباز حسن پور بیگلری عضو دیگر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در توزیع قیر رایگان بین پیمانکاران طرح های عمرانی، اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات کشور، توزیع قیر رایگان است، بنده به دنبال تحقیق و تفحص از توزیع قیر رایگان در کلیه وزارتخانه های مربوطه و سازمان های وابسته به این مسئله هستم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: باید وزات نفت، کشور، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن پاسخگو باشند که چرا سال گذشته برابر قانون مصوب مجلس بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار را به بحث قیر اختصاص ندادند که باعث کندی و تعطیلی پروژه ها در کشور شده است.
شهباز حسن پور بیگلری


وی با اشاره به پیگیری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مقرر شد وزارت نفت با سرعت توزیع قیر را متناسب با قانون بودجه سال 97 و 98 در دستور کار قرار دهد، اما انتظار می رفت رئیس جمهور با کسی که مانع اجرای قانون می شود برخورد کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به توضیحات وزیر نفت، بیان داشت: دولت عادت دارد توپ را در زمین دیگری بیاندازد، وزیر نفت در دفاع از عملکرد خود گفته است که حواله قیر را صادر کرده است اما کسانی که این حواله ها را دریافت کرده اند برای تحویل قیر اقدام نکرده اند.



تاریخ انتشار : 29 خرداد 1398 09:14



» اخبار مرتبط:

  • ترکیب هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشخص شد
  • آراء 100 درصدی اعضای کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس به ابقاء تاجگردون
  • تاجگردون :تفاوت تطبیقی حقوق شامل مدیران ارشد و نمایندگان مجلس نمی‌شود
  • تاجگردون: لایحه اصلاح قانون بودجه 95 هفته آتی بررسی می‌شود
  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler