مشروح اخبار


» مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: با پیشبرد پروژه تنگ کبوتری مشکل آب شرب یاسوج سامان می یابد



مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد افزایش جمعیت در یاسوج و حواشی آن در کنار فرسودگی شبکه و برخی استفاده های غیرقانونی را موجب افت فشار آب در برخی نقاط ذکر کرد وگفت: با پیشبرد پروژه آبرسانی تنگ کبوتری و تصفیه خانه اضطراری آب شرب شهر یاسوج مشکلات تا حد قابل توجهی سامان ‌می‌ یابد.  

به گزارش راک نیوز، فیض اله پاسره در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهریاسوج بابیان اینکه امروز یاسوج بعنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران به شمار می رود، گفت: این امر آینده نگری در تامین مناسب و پایدار اساسی ترین نیاز آنها یعنی آب رابه یک ضرورت تبدیل کرده است.
پاسره اظهار کرد: در همه پروژه ها، اولویت مردم و خواسته هایشان هستند؛ اما انتظار ما نیز همراهی مردم است. مدیرعامل آب و فاضلاب استان تصریح کرد: بدون شک برای موفقیت در تامین آب شرب سالم مردم نیاز به رفع معارض و موانع داریم، انتظار داریم مردم برای بهبود شرایط زندگی خود و دیگر همشهریان، ما را یاری کنند.
پاسره گفت: در پروژه های آب و فاضلاب شهرها باید هم امکان سنجی و هم مطالعات دقیق در تمامی ابعاد تهیه شود و با امکانات محدود در دسترس، به نحو شایسته ای به رفع نیازهای اولویت بندی شده مردم بپردازیم.
وی خاطر نشان کرد: تاسیسات آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد دارای فرسودگی های زیادی در برخی نقاط است، که این مساله و ترکیدگی ها، بخشی از دغدغه ها و نگرانی های مردم است واین مسائل به صورت مستمر و بر اساس منابع و امکانات حل خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه اهمیت و ازش قائل شدن برای آب باید در درجه اول در اقدامات ما متولیان نمایان باشد و بعد انعکاس این روحیه را در مردم مشاهده کنیم، بیان کرد: اهمیت و ارزش آب شرب را باید همه ما درک و هرکدام به نوبه خود در زمینه حراست از آن بکوشیم.
پاسره در ادامه به مردم استان نوید داد و گفت: در همه ی شهرهای استان موضوعات آب و فاضلاب بررسی، آسیب شناسی و با ارائه برنامه های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در صدد رفع مشکلات در قالب اعتبارات و ظرفیت های بخش آب و فاضلاب با همت مجموعه شرکت و مقامات استان و نمایندگان محترم استان خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 29 خرداد 1398 10:14



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: عملیات اجرایی فاضلاب روست ...
  • آخرین وضعیت آبرسانی به 118 روستای بهمئی از سد کوثر/هشدار جدی پاسره به روستا ...
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: 118 روستا با تانکر آ ...
  • تکمیل پروژه آبرسانی بهمئی به 241 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد/پروژه آبرسان ...
  • 87درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد دارای آب آشامیدنی سالم هستند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler