مشروح اخبار


» یادواره شهدای گمنام در قلعه‌رئیسی برگزار می‌شود



یادواره شهدای گمنام در قلعه‌رئیسی برگزار می‌شود

نشست هماهنگی سالگرد تشییع شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور امام جمعه، بخشدار، نیروی انتظامی،سپاه، امور صنفی و کمیته امداد در دفتر شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

سید حسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست ضمن خیر مقدم با تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد:  دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی آرامش و امنیت را در جامعه حاکم می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای درس گرفتن جوانان در زندگی است خاطرنشان کرد: تشییع شهدا گمنام شهر در سال 1394 در شهر قلعه رئیسی نماد قدردانی و آبروداری مردم این شهر بود به نحوی که یکی از باشکوه ترین مراسم را در سطح استان داشتیم که مورد تقدیر مسوولان استانی هم قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم مراسماتی در خور شان آنها انجام دهیم.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی از برگزاری یادواه شهدا گمنام شهر قلعه رئیسی خبر داد و تاکید کرد: یادواره دو شهید گمنام شهر قلعه رئیسی جمعه شب همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در کنار گلزار شهدا این شهر برگزار می شود که نیازمند تعامل و همکاری همه ادارات برای برگزاری این مراسم باشکوه است.
این مراسم از ساعت 21:30 جمعه 7تیر ماه در محل پارک بوستان شهدای گمنام با سخنرانی حجت الاسلام صادق انصاری و مداحی فرزاد نجات نیا و همراه با پخش کلیپ مراسم تشیع شهدا گمنام و زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.

وی در پایان خواستار هماهنگی بسیج و امور صنفی جهت دعوت از عموم مردم و اجرای برنامه های این مراسم شد.



تاریخ انتشار : 7 تیر 1398 11:58



» اخبار مرتبط:

  • زمان و مکان مراسم عاشورای حسینی در قلعه رئیسی مشخص شد
  • خروش مردم قلعه رئیسی ضد آشوب گران و فتنه +تصاویر
  • یادواره شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:قل ...
  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای ...
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام