مشروح اخبار


» ساماندهی پارازیت‌ها ناراحتی ندارد



در تمام دنیا از پدیده پارازیت استفاده می‌شود و نسبت به آن ساماندهی وجود دارد. در واقع نباید از اینکه بخواهیم پارازیت‌های موجود را براساس ضوابط استاندارد ساماندهی شود ناراحت شویم.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ در تمام دنیا از پدیده پارازیت استفاده می‌شود و نسبت به آن ساماندهی وجود دارد. در واقع نباید از اینکه بخواهیم پارازیت‌های موجود را براساس ضوابط استاندارد ساماندهی شود ناراحت شویم. معصومه آباد در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه از شورای شهر تهران برای تشکیل کمیته بررسی منشاء پارازیت‌ها توسط وزارت بهداشت به صورت رسمی دعوتی صورت نگرفته است، درباره وجود پارازیت در شهر تهران اظهار کرد: قطعا هر موضوعی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، باید مورد بحث وبررسی قرار گیرد.بررسی کردن منشاء پارازیت‌ها به ارتقای سلامت شهروندان کمک می‌کند، باید برای ساماندهی پارازیت‌ها ورود جدی کنیم تا اثرات تخریبی کمتری بر سلامت شهروندان داشته باشد. وی در پاسخ به اینکه آیا به شما گزارش‌هایی مبنی بر وجود پارازیت ارسال شده است یا نه، گفت: به صورت کتبی و رسمی گزارشی ارائه نشده است و تنها منبع اطلاع من، اظهارنظرهای پراکنده و متفرقه‌ای است که از طریق رسانه‌ها و جراید اعلام می‌شود. برخی از شهروندان نسبت به اثرات سوء پارازیت شکایت دارند. قطعا روشن شدن این موضوع در حل این مشکلات کمک می‌کند. این موضوع به نفع تمام شهروندان است ولی هنوز به‌طور دقیق منشاء آن اثبات نشده است یعنی در واقع تمام گزارش‌ها به صورت شفاهی است و گویا به صورت دقیق تحقیقی برای آن صورت نگرفته است.آباد در پاسخ به اینکه آیا وزارتخانه متولی و نهادهای امنیتی برای تحقیق ورود کرده‌اند یا نه، گفت: اگر تحقیقی صورت گرفته است باید ارائه شود. تحقیقات همه چیز را به صورت علمی نشان می‌دهد و کمک می‌کند فضای مشوش جامعه و نگرانی‌های مردم حل شود.وی در پاسخ به اینکه آیا از مراجع متولی درخواست کرده‌اید که تحقیقی نسبت به این مساله داشته باشد، اظهار کرد: شورای شهر مصوبه ساماندهی دکل‌های مخابراتی را دارد که در آن به تمامی موارد پرداخته است. عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان نسبت به وجود پارازیت‌ها اظهار نگرانی می‌کنند، گفت: در همه جا به دلیل استفاده از تکنولوژی نوین قطعا امواجی وجود دارد اما باید به این مساله ورود جدی کنیم که اثر تجمیعی استفاده از این تکنولوژی بر بدن انسان بیش از استاندارد است یا کمتر از استاندارد است. وی افزود: ‌متاسفانه به دلیل عدم اندازه‌گیری اطلاعات دقیقی نسبت به اثر تجمیعی این امواج بر بدن نداریم از این رو خوب است وزارتخانه‌های بهداشت و علوم و مجلس شورای اسلامی به مساله ورود جدی داشته باشند.



تاریخ انتشار : 23 مهر 1391 10:32



» اخبار مرتبط:

  • چمران بگوید احمدی‌نژاد ۳۲۰ میلیارد تومان را کجا هزینه کرده است
  • پارازیت‌های خطری!!!
  • تاثیر امواج تلفن همراه و پارازیت‌ها‌ بر سقط جنین
  • چه کسی پارازیت می‌ فرستد؟
  • «پارازیت» در تلويزيون کلید خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام