مشروح اخبار


» گاف عجیب تاجگردون ؛ رئیس کمیسیونی که از تغییر نام یک وزارت بی اطلاع است +سند



غلامرضا تاجگردون بیشتراز آنکه با عنوان نماینده مردم گچساران وباشت شناخته شود بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ؛  نماینده مردم گچساران و باشت در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری از ورزشگاه متروکه تختی شهر دوگنبدان، نسبت به وضعیت آن انتقاد کرده است. 

غلامرضا تاجگردون می گوید: "ورزشگاه تختی گچساران که چند ساله حال خوشی ندارد ونتیجه بی تدبیری و رفیق بازی اداره کل تربیت بدنی در اجرای این طرح است. پیشنهاد می دهم این طرح از تربیت بدنی گرفته شود وبه یک اداره دیگر مثل بنیاد مسکن یا نوسازی مدارس داده شود تا درکنار دهها طرح خوب که در شهرستان واستان اجرا شده این لکه با سرعت برداشته شود تا مسئولین در قبال ورزشکاران بیش از این شرمنده نشوند .این طرح هم از آن جمله طرح هایی است که چون کار نمیشود کسی سراغش نمی رود بازرسی کند".
پستی تامل انگیز که از چند زاویه قابل بررسی است.
نخست آنکه از زمانی که تربیت بدنی به صورت وزارتخانه درآمد نام آن نیز به ورزش و جوانان تغییر یافته و کمتر کسی امروز از این اداره با نام قدیمی آن یاد می کند.
نکته دیگر اینکه ساخت ورزشگاه نه در شرح وظایف بنیاد مسکن و نه سازمان نوسازی مدارس نیست و این عجیب است مسئولی که از قضا هم از جنس قانون و هم بودجه است چنین موضوعی را مطرح می کند که اگر قصد تحقیر اداره ورزش و جوانان را نیز داشته باشد باز هم عجیب است.
با این حال این انتقاد تند در اینستاگرام نشان می دهد آن اعتبارات نفتی "عندالمطالبه" که به صورت بلوکه به گچساران رفته و گفته می شد صرف ساخت تعداد زیادی زمین چمن شده، هم هیاهویی بیش نبوده است و خود آقای تاجگردون هم باید توضیح بدهند که آن همه اعتبار که گاه در تخصیص و تحقق با کل اعتبار استان برابری می کند کجا خرج شده است؟ 
آیابرای آقای تاجگردون سخت است که از اعتبارات نفتی که خود خزانه دار آن است، برای اتمام چنین پروژه هایی که رقمشان خیلی هم بزرگ نیست، بگذارد و یا پشت پرده این اعتراض رسانه ای چیز دیگری است؟
دراینکه تاجگردون چه بواسطه تخصص بودجه ای و چه به بواسطه اعتبارات نفتی کارنامه موفقی داشته ودارد شکی نیست اما در اینکه او در آستانه انتخابات به رفتار های پوپولیستی گرایش پیدا کرده هم شکی نیست؛ چرا که کاملا هم در لحن تاجگردون و هم در رفتارش رگه های تقلید از احمدی نژاد پیداست وشاید همین رفتارهاست که راه بسیاری از اصلاح طلبان واقعی را از خیل تاجگردون ها جدا کرده است.
بسیاری بر این باورند پشت این پست تاجگردون برنامه ای نهفته است. منتقدین تاجگردون براین باورند خبرهای رسیده از بی رغبتی قشقایی ها به نماینده فعلی، در مقایسه با ادوار گذشته تاجگردون را برآن داشته تا با حمله به علوی با اتهام رفیق بازی دوباره پروژه مدیرکلی پناهپوری را مطرح کند تا شآید رای از دست رفته قشقایی ها را بتواند به سبد خود برگرداند.
سوای این، سوال اساسی این است که اگر در اداره کل وزرش و جوانان یابه قول آقای تاجگردون اداره تربیت بدنی رفیق بازی رایج بوده سکوت نماینده مجلس تاکنون چه معنایی داشته و دارد و چطور از دیوان محاسبات و مجلس شورای اسلامی نخواسته دراین زمینه ورود کند؟
تاجگردون چطور می تواند برای یک فایل صوتی به دادستان نامه بنویسد اما برای رفیق بازی و سهل انگاری در اداره ای که برنامه ریزی برای جوانان وظیفه ذاتی آن است چند سال سکوت کند و دم انتخابات به یکباره انتقاد کند؟!
بهرحال باید دید آیا تاجگردون این پست را مانند عکس آن پیرمرد که در آن به پوپولیستی متهم شده بود، حذف می کند یا نه؟!

گاف عجیب تاجگردون ؛ رئیس کمیسیونی که از تغییر نام یک وزارت بی اطلاع است +سند

 



تاریخ انتشار : 15 تیر 1398 23:09



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون خواستار شد؛تخلیه تجهیزات پینت بال از زمین ساحلی محله لبنان+دلایل
  • پیام تسلیت رئیس شورای شهر دوگنبدان به تاجگردون
  • تاجگردون: بحث استیضاح رئیس دیوان محاسبات مطرح نیست
  • اختصاص یک هزار و 600 میلیارد ریال برای ساخت محور گچساران -گناوه
  • مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدبایدمدیون تاجگردون باشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    خاک تو سرتون با مطلب نوشتنتون.
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler