مشروح اخبار


» مدیریت آینده کشور با اصولگرایان خواهد بود



البته مرتضی طلایی  اگراینگونه اظهار نظر نمیکرد باید کمی در نفس سفر او شک کرد .وی که عضو اصولگرای شورای شهر تهران  (واز لیدر های قالیباف!)  میباشد در سفری به یاسوج گفت:شک نداریم عده‌ای به دنبال این هستند که جریان و تفکر اصولگرایی را از چشم مردم بیندازند و مانع رویکرد دوباره مردم به این جریان در انتخابات آینده شوند.

راک نیوز :  مرتضی طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همه باید دنبال این باشیم که با آگاهی دادن به جامعه جایگاه ولایت و ولایت‌محوری را بیش از پیش برای قشر جوان جویای بصیرت تبیین کنیم. این عضو اصولگرای شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این موضوع به خودی خود موجب خواهد شد که مردم در انتخابات‌ها جهت‌گیری به سمتی داشته باشند که منویات رهبری را محقق می‌کند.
 
* اصولگرایی یک گفتمان و اندیشه مبنایی است نه یک جریان سیاسی
 طلایی گفتمان اصولگرایی را مستتر در گفتمان انقلاب و امام و رهبری دانست و گفت: اصولگرایی یک جریان سیاسی نیست بلکه یک گفتمان و اندیشه مبنایی در مبانی اعتقادی ما نسبت به انقلاب است. وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا در انتخابات‌های بعدی و دولت‌های آینده چنین تفکری توفیق خدمت مجدد به مردم را داشته باشد و شک ندارم که غیر از این نخواهد بود که مردم از بین چهره‌های ولایتمدار و اصولگرا و چهره‌هایی که سابقه درخشان خدمت دارند و کارآمدی آن‌ها اثبات شده و اعتدال آن‌ها مشخص بوده را مورد توجه قرار خواهند داد.
 
* برخی  کج سلیقگی‌ها به جریان اصولگرایی ضربه زد
 وی همه مردم ایران را به دلیل اعتقاد و پایبندی به گفتمان امام و انقلاب و رهبری اصولگرا معرفی کرد و افزود: متأسفانه به نظر من در سالیان اخیر اتفاقاتی افتاد و به خاطر برخی از کج‌ سلیقگی‌ و بی‌دقتی‌ها دوستان، ضرباتی بر پیکره این جریان وارد آمد. طلایی افزود: وقتی عده‌ای به دنبال این باشند که مردم را به جای جمع کردن حول محور انقلاب و رهبری حول محور خودشان جمع کنند چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد که در این بین میان نیروهای انقلاب چالش و اختلاف و زاویه ایجاد می‌شود. وی با بیان این که عاقبت میان جریان اصولگرا در برهه‌ها و زمان‌های لازم وحدت حداکثری ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: هر جا پای انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن پیش بیاید جریان اصولگرا متحد و همدل وارد خواهد شد و در انتخابات آینده نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد.
 
*  اصولگرا به گونه‌ای حرف بزنند که منجر به دلزدگی مردم از آن‌ها نشود
 عضو اصولگرای شورای اسلامی شهر تهران با ذکر این سخن که برخی می‌خواهند کشور را به مسیر مورد دلخواه خود بکشانند، یادآور شد: نباید از وجود افرادی که می‌خواهند تفکر ولایتمداری بر جامعه حاکم نباشد غافل شویم و توصیه این است که برخی نیروهای اصولگرا به گونه‌ای حرف بزنند که منجر به دلزدگی مردم از آن‌ها نشود. وی به آینده جریان اصولگرایی و وضعیت این جریان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مدیریت آینده کشور باز هم در دست جریان اصولگرایی خواهد بود.



تاریخ انتشار : 23 مهر 1391 17:54



» اخبار مرتبط:

  • جریان اصولگرایی با خطر روبه‌روست
  • رقابت در انتخابات آینده درون جریان اصولگرایی است
  • بزرگواری وحمایت از اصلاح طلبان در انتخابات آینده
  • اكو انيان هم تکذیب كرد. حضور در "توحید و عدالت"
  • اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیوندی باجريان انحرافي ندارند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler