مشروح اخبار


» تفرقه بین اقوام و طوایف هدف اصلی دشمن است/اختلافات قومی- سیاسی را کنار بگذاریم



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما بیش از گذشته نیاز به انسجام و اتحاد داریم چرا که امروز یکی از سیاست‌های اصلی آمریکا این است که بین اقوام و طوایف ما تفرقه افکنی کند.

به گزارش راک نیوز، سردار حمید خرمدل صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با بیان اینکه تنها راه مقابله با آمریکا مقاومت است، اظهار کرد: اما باید دید چه چیزی این نوید را به ما می‌دهد که با مقاومت می توانیم آمریکا را به زانو در بیاوریم، یک مطلب این است که ایران را باید از بالا ببینیم که چه وضعیتی دارد و آمریکا را از درون ببینیم که در چه موقعیتی است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: آمریکا یکی از کشورهایی است که سالیان درازی بر کشورهای زیادی سیطره دارد، همه تمدن‌ها در طول تاریخ یک اوج و یک ذلت دارند، آمریکایی که امروز می‌بینید با آمریکای ۴۰ سال پیش تفاوت دارد.
وی افزود: آمریکایی که امروز با آن مواجه هستیم از درون در حال انحطاط است، خانواده‌ای در آن شکل نمی‌گیرد، فرزندان نامشروع، میزان طلاق، قتل و جنایت و بیشترین زندانیان اکنون در آمریکاست.
خرمدل گفت: نابرابری و بی عدالتی در این کشور بیداد می‌کند، امروز در دنیا جایی وجود ندارد که از آمریکا و آمریکایی متنفر نباشد، یعنی یک تنفر اجتماعی نسبت به سیاست‌های این کشور، ناقض قوانین بین المللی و مرتب در حال جنگ و خونریزی است.
این فرمانده، مسئله بعدی را ظهور قدرت‌های جدید مثل چین دانست و خاطرنشان کرد: قدرت‌های جدید هم از نظر نظامی و هم اقتصادی آمریکا را تهدید می‌کنند، از بین رفتن هیبت پوشالی امریکا و بیداری اسلامی از دیگر نکات در تاثیرگذاری مقاومت است چرا که بطن و بدنه مردم بیدار شده و آگاه هستند.
وی افزود: در هر جا نگاه کنید سیاست‌های آمریکا شکست خورده و آمریکا در حال تحقیر شدن است، بی تاثیر شدن قدرت آمریکا را می‌بینیم، امروز فقط داشتن قدرت کافی نیست، اثر قدرت مهم است، این‌هاست که این نوید را می‌دهد که با مقاومت می‌توانیم هم بر آمریکا و هم اسرائیل پیروز شویم.
فرمانده سپاه فتح استان با تاکید بر این مطلب که این مقاومت شروطی دارد، اتحاد و همدلی را یکی از این شروط دانست و گفت: در هیچ مقطعی از تاریخ، جریان اسلامی شکست نخورده مگر اینکه بینشان جدایی و تفرقه صورت گرفته، امروز ما بیش از گذشته نیاز به انسجام و اتحاد داریم چرا که امروز یکی از سیاست‌های اصلی آمریکا این است که بین اقوام و طوایف ما تفرقه افکنی کند.
وی تکیه بر داشته‌های داخلی خود را از دیگر شروط ذکر کرد و متذکر شد: آمریکا دلش برای ما نمی‌سوزد، باید روی پای خودمان بایستیم، امروز ما در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های شگرفی داریم که می‌توانیم بر دشمن چیره و پیروز شویم.
خرمدل، ادامه داد: حمایت از جریان مقاومت از دیگر شروط است که برای دفاع از خودمان این حمایت صورت می‌گیرد، اگر امروز کیلومتر‌ها با دشمن می جنگیم از انقلاب خودمان صیانت می کنیم.
وی،گفت: گوش به فرمان ولایت داشتن را باید مد نظر قرار دهیم، انقلاب‌های متعددی در منطقه صورت گرفت و همه منجر به شکست شد چون رهبر و ولی نداشتند، امروز بیش از هر برهه ای نیاز داریم گوش به فرمان رهبر باشیم و کنار بگذاریم اختلافات جناحی و قومی و سیاسی را که مقابل هم صف آرایی کرده‌اند.
این فرمانده در بخش بعدی از سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات حسن رضایی و با بیان اینکه ادامه خدمتشان در این شهرستان به اتمام رسید و از وجود ایشان در سطح استان بهره مند خواهیم شد، گفت: آقای پوربهشت از برادران خوش اخلاق و با تجربه است که حضورش برای شهرستان پر برکت خواهد بود و یکی از ماموریت‌های محول شده به وی، بحث کادرسازی مناسب است، قابلیت های خوبی در این ناحیه وجود دارد،انتظار داریم این عزیز تعامل خود را با شورای تامین نیز حفظ کند.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1398 10:21



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: صدای خرد شدن استخوان نظام‌های جعلی به ...
  • قدرت پوشالی آمریکا در هم شکسته است
  • آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است
  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: رزمندان اسلام در خارج از مرزها کمر اس ...
  • فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler