مشروح اخبار


» درخواست مردم لنده از معاون عمرانی برای روشن شدن وضعیت خدمت شهردار



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

دربخش صدای مخاطبین راک نیوز، یادداشتی دراختیار این رسانه قرارگرفت که دراین یادداشت از معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تقاضای شفاف سازی درمورد برخی ابهامات مطرح شده هستند که در ذیل مطرح شده است. 

جناب اقای مهندس فیلی 
معاونت محترم عمرانی استاندار 
احتراما ،پیرو درج خبری مبنی بر اعلام بازنشستگی اقای مختار مشهدی زاده از سوی جهاد و کشاورزی استان به ایشان و انتشار ان در فضای مجازی و اذهان عمومی شهر لنده،واکنشی از جانب ایشان مبنی بر تمدید دوره خدمت و ماموریت ایشان را بدنبال داشته است.از انجا که مدتی است مسائل مربوط به شورای شهر و اختلافات داخلی انها در اذهان عمومی وجود داشته و مطابق با قانون منع بکارگیری بازنشستگان که طی ان شهرداران مختلفی از مسئولیت خود خداحافظی نموده اند خواهشمنداست برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و بوجود امدن اختلافات بیشتر در شورای شهر و اجرای کامل قانون و عدم وقفه در خدمت رسانی به مردم شهیدپرور شهر لنده خواهشمند است موارد ذیل را سریعا بررسی نمایید.
۱.وضعیت خدمت و بازنشستگی اقای مشهدی زاده و زمان بازنشستگی ایشان
بنابرشنیده ها مطلبی مبنی بر تمدید خدمت و ماموریت ایشان علی رغم اعلام لیست بازنشستگی جهاد و اینکه نامبرده نیز عضو لیست بوده اند نیاز به شفاف سازی دراین زمینه بنطر می رسد.
ازطرفی اینکه گفته میشود نسبت به تمدید خدمت و ماموریت ایشان موافق شده اولا صحت مطلب روشن شده ثانیا اگر با تمدید موافق شده دلیل اعلام نام ایشان به عنوان بازنشسته چه بوده است.
۴.از زمان ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنششتگان سازمان بازرسی و سازمان مدیریت به جد پیگیر اجرای این قانون بوده ، و اطلاع دارید که تمدید خدمت یعنی اعلان نیاز دستگاه مربوطه ،حال سوال اینجاست که در صورت اعلان نیاز به تمدید خدمت ایشان یعنی جهاد و کشاورزی به وجود ایشان نیاز داشته ،دلیل اعلان نیاز برای ایشان و موافقت با ماموریت منافات داشته و در اذهان عموم شاعبه هایی را بوجود اورده که می طلبد به صورت دقیق این موضوع بررسی شود.
ارزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر عزیز انقلاب و توفیق دولتمردان را از خداوند منان خواستاریم.



تاریخ انتشار : 24 تیر 1398 23:54



» اخبار مرتبط:

  • رسوب مدیران بازنشسته در برخی مجموعه های دولتی استان
  • حکم شهردار لنده لغو شد ؛ دلیل لعو حکم چه بود ؟
  • واکنش دفترنماینده کهگیلویه بزرگ به مطلب منتشره در راک نیوز
  • واکنش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدبه خبرقطع همکاری با کارکنان غیر رسمی + ...
  • تذکر بزرگواری کذب محض و احتمالا ناشی از عدم اطلاع ایشان است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler