مشروح اخبار


» دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه گرد هم آمدند



روسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه این استان گرد هم آمدند.


دکتر پرویز یزدانپناه در نشست روسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش کلیدی دانشگاه‌ها برای توسعه، اظهار داشت: اولین مساله درک نقش کلیدی دانشگاه‌ها در توسعه و حفظ استقلال دانشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان سیاسی باید بپذیرند دخالت‌های بیجا در مسائل دانشگاهی مردود است، عنوان کرد: توسعه باید متوازن و همه جانبه باشد، بپذیریم مشکلات زیادی در همه حوزه ها داریم و اگر از امروز دست به کار نشویم با چالش‌های جدی در آینده روبه‌رو می‌شویم.

دکتر یزدانپناه ابراز کرد: جایگاه دانشگاه و نقش مهم آن در توسعه باید جدی گرفته شود و اگر خواهان مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشگاهی در فرایند توسعه هستیم باید به آنها بها داده شود.

وی بیان کرد: اقداماتی آگاهانه و یا ناآگانه به ظرفیت‌های استان و داشته‌های آن صدمه وارد می‌کند که باید از هر اقدامی که مخرب در توسعه است، پرهیز شود.

دکتر یزدانپناه خواستار استفاده از نیروهای توانمند استان ساکن در مناطق مختلف کشور شد و ادامه داد: بدون شک موتور محرکه توسعه نیروی انسانی خوب و خلاق است و در غیر این صورت راه به جایی نمی‌بریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آمادگی دارد از تمام توان و ظرفیت برای هر اقدامی که کمکی در مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد اثرگذاری دارد، هزینه کند.

هاشمی رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افرادی را به عنوان نخبه استفاده کنیم که توانایی اثرگذاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: اشتغال و بیکاری از مسائل مهم استان بوده و باید در این مسر حرکت کنیم و افراد مستعد در حل این چالش ها را در سال رونق تولید افرادی انتخاب کنیم که به عنوان نخبه تاکنون ناشناخته بودند.

دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه گرد هم آمدند
دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه گرد هم آمدند



تاریخ انتشار : 25 تیر 1398 15:09



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دفتر و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عزل شد
  • مجوز بکارگیری 735 نیرو در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد
  • مراسم تکریم و معارفه دو معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد + عکس
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام