مشروح اخبار


» آغاز فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان/ رابط اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد با تهران مشخص شد



درحالیکه تا انتخابات اسفندماه فرصت زیادی مانده است اما نشست اصلاح طلبان در تهران خبر از جدی گرفتن انتخابات مجلس پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز، فعال اصلاح طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: نخستین جلسه هم اندیشی رابطان ۳۱ استان روز چهارشنبه در دفتر محمدرضا عارف و با حضور اعضای هیأت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار و تکلیف رابطان مشخص می‌شود.

«اسماعیل گرامی مقدم» عصر سه شنبه در گفت و گو با خ ایرنا گفت: در این دوره از فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، کارگروه استان‌ها مسئولیت ساماندهی و انسجام اصلاح طلبان در نقاط مختلف کشور را تا انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد و بر اساس آئین نامه، هر استان یک رابط خواهد داشت.
وی ادامه داد: پس از تشکیل شورای سیاستگذاری در هر استان، هر رابط مسئولیت هماهنگی شورای استانی را با مرکز برعهده خواهد داشت. رابطان استانی می‌توانند بر اساس آئین‌نامه تعدادی از شخصیت های برجسته، ملی و فعالان اصلاح طلب استان را به عنوان مشاور خود انتخاب کنند.
این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اشخاص حقوقی از طریق احزاب به شورای استانی معرفی می‌شوند که دو سوم اعضای شورای سیاستگذاری استانی را تشکیل می‌دهند.
گرامی مقدم با بیان اینکه سازوکار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز در استان‌ها اجرا می‌شود، افزود: یک سوم اعضای شورای سیاستگذاری استان افراد حقیقی خواهند بود که آنها هم توسط احزاب معرفی و انتخاب آنها در شورای عالی سیاست گذاری نهایی می شود بنابراین اعضای شورای عالی هر استان مستقیم و غیر مستقیم توسط احزاب معرفی می‌شوند.
برخی خبرهای تایید نشده از انتخاب سید عبدالواحد موسوی لاری به عنوان رابط استان فارس، شهیندخت مولاوردی برای استان البرز، احد قضایی برای استان اردبیل، علی صوفی برای کهگیلویه و بویر احمد، صادق بناب برای آذربایجان غربی و شرقی، مرتضی مبلغ برای استان اصفهان، محمد سالاری برای استان سمنان، اسماعیل گرامی مقدم برای استان خراسان شمالی و حسن رسولی برای استان خراسان رضوی و… حکایت دارد



تاریخ انتشار : 26 تیر 1398 04:16



» اخبار مرتبط:

  • مسئول ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • حضرتی:اصلاح‌طلبان برای انتخابات96 به وحدت نرسند،نابود می‌شوند
  • رد صلاحیت‌ 99 درصد اصلاح طلبان
  • حضور مقتدر اصلاح طلبان با شعار "امید و آرامش، رونق اقتصادی" و با نام "ائ ...
  • عارف، رئیس شورای سیاست‌گذاری-انتخاباتی اصلاح‌طلبان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام