مشروح اخبار


» برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران / رئیس سابق غایب بود



با صدور حكمي از سوی سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویراحمد "گشتاسب خلیلی پور" به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران منصوب شد.


به گزارش راک نیوز ؛ در مراسمی با حضور معاون فرهنگی ، رئیس اداره بازرسی ، حراست بنیاد شهید وامور ایثارگران و حراست فرمانداری سرپرست  جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی شد.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به نقش مؤثر خانواده‌های معظم شهیدان در تداوم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت کشور مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنها است و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران  است.

احمد بهرامی افزود : اگر باور داشته باشیم سازمان یک موجود زنده است به این دلیل که اجزای آن را انسان‌ها تشکیل می‌دهند، باید بپذیریم جابجایی، بهبود و تغییر در یک سازمان نشانه حیات و پویایی آن سازمان است.

وی با بیان اینکه مدیر خوب باید آرامش زندگی مردم را تأمین و تضمین و عدالت را رعایت کند ادامه داد : جابجایی‌های مدیریتی آزمون مهمی هستند و مدیریت عرصه و میدانی برای امتحان و آزمون است و بعضی از ظرفیت‌های افراد تنها در عرصه مدیریت بروز و ظهور پیدا می‌کند و جابجایی‌های مدیریتی عنصری فعال‌کننده برای این ظرفیت‌هاست.

بهرامی ضمن تقدیر از خصوصیات اخلاقی، تعهد، اخلاص و تلاش بی وقفه رئیس سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران  گفت : بدون شک ایشان با بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی و اعتماد و رضایت جامعه ایثارگری خدمت کردند و تبریک ما به جناب آقای  خلیلی پور  به خاطر توفیق مسئولیت، اعتماد و اطمینان و رضایت جامعه ایثارگری است.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد  در پایان خطاب به کارکنان بنیادگچساران  و جامعه ایثارگران  این شهرستان ، گفت : تحمل این بار سنگین با همکاری شما و همیاری و همدلی امکان‌پذیر می‌شود و کمک، همت، اعتماد و مردانگی شما قشر عزیز جامعه می‌تواند این مسیر را برای برادر بزرگوارمان هموار کند.

 گفتنی است سیروس باوی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در این آیین حضور نیافته بود .



تاریخ انتشار : 26 تیر 1398 10:39



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان باشت منصوب شد
  • انتصاب جدید در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحم ...
  • مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمدبه یک ممسنی تب ...
  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد منصوب ‌شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام