مشروح اخبار


» کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد/جزئیات



جعفر نیکبخت اعتبارات سال 98 برای شهرستان بیش از 66 میلیارد تومان دانست،اظهارداشتند؛ اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته 8 میلیارد افزایش داشته است.


صبخ امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،نماینده مردم در مجلس،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل صدا وسیما ،مدیرکل راه وشهرسازی،مدیرکل کانون پرورش فکری،مسوولان استانی و شهرستانی جهت توزیع اعتبارات کهگیلویه از ردیف استانی،نفت و متوازن در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش راک نیوز،فرماندار کهگیلویه در این جلسه اشاره کرد در بحث کمیته برنامه ریزی و کارهای عمرانی تلاش دولت همواره این بوده که با مطالعه و شناسایی درست هر شهرستان و استان ،اولویت بندی هارا مشخص کند تا بتواند خدمات شایسته ای به منطقه و شهرستان ارائه بدهند.


جعفر نیکبخت اعتبارات سال 98 برای شهرستان بیش از 66 میلیارد تومان دانست،اظهارداشتند؛ اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته 8 میلیارد افزایش داشته است.


وی افزود،اولویت های که برای اعتبارات امسال در نظر گرفته است براساس نیازهای ضروری شهرستان تقسیم بندی شد و این اولویت ها شامل بخش های کشاورزی،فرهنگی،ورزشی،عشایری ،بنیاد مسکن،راه های شهرستان و ورودی‌های شهر دهدشت می باشد.

فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود،مشکلاتی در گذشته وجود دارد که مدیران تغییراتی بدون هماهنگی و مشخص کردن اعتبارات انجام دادند و الآن هیچ منبع خاصی برای این اعتبارات نداریم.


نیکبخت تصریح کرد،بعضی از مدیران از جذب و تخصیص اعتبارات حوزه کاری خود اطلاعی ندارد و در توزیع اعتبارات مشکلاتی به وجود آورده و امیدواریم امسال مثل سال گذشته نباشد و مدیران با اطلاعات کافی و گزارش پیشرفت پروژه ها مارا یاری کنند.

وی گفت،یکی دیگر از اولویت های تقسیم اعتبارات به این صورت است که به پروژه‌ای بالای 70 درصد اعتبارات بیشتری تخصیص داده خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود،بعضی از پروژه ها در شهرستان فرسایشی شدند که انشاالله امسال برای این پروژه ها اعتبارات گذاشته و جان دوباره ای خواهند گرفت.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کل اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد امسال 1350 میلیارد تومان است،تصریح کرد:380 میلیارد تومان بخش استانی است،300 میلیاردتومان اعتبار ملی ،270 میلیارد تومان ردیف ملی- استانی و قریب 300میلیارد تومان ردیف متوازن است.  
   
حسن نوروزی عنوان کرد:سهم شهرستان کهگیلویه از 380 میلیارد تومان استانی،66 میلیارد و 948 میلیون تومان(از ردیف های استانی،نفت و متوازن) است که در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع می شود.

نوروزی با اشاره به تفاوت در توزیع بودجه امسال با سال قبل گفت:تلاش شده است که توزیع به صورت کارشناسی شده باشد،اعتبارات ریز نشوند تا پروژه های مهم تر دیده شوند.

وی سند توسعه هر شهرستان،پروژه های با پیشرفت بالا،پروژه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زا و... را از موارد اثر گذار بر سهم هر شهرستان در توزیع بودجه دانست.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1398 13:30



» اخبار مرتبط:

  • 60 میلیارد تومان اعتبار کهگیلویه توزیع شد/جرییات
  • 260 میلیارد ریال اعتبارات سال 97 شهرستان لنده توزیع شد/ دو پروژه راه اصلی و ...
  • در کمیته برنامه ریزی؛ بیش از 177 میلیارد تومان اعتبار در گچساران توزیع شد/ا ...
  • افزایش165درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در گچساران
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler