مشروح اخبار


» مدیر کل صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته برنامه ریزی کهگیلویه:قصه پر غصه کمبود اعتبار در حوزه فرهنگ تمام نشدنی است




به گزارش راک نیوز "امیر رئوف مدیر کل صداسیما نیز که به توزیع اعتبارات حوزه فرهنگ ناراضی بود گفت: قصه پر غصه بودجه های فرهنگ ظاهرا قرار نیست به این زودی تمام شود،سرجمع اعتبارات فرهنگ و رسانه عددی نیست که بشود در شهرستان تحولی ایجاد کرد.

رئوف با اشاره به درخواست کلان نماینده کهگیلویه مبنی بر ایجاد زیر ساخت استدیویی در کهگیلویه که ارتباط بگیرند با استان تصریح کرد:این خود یک پروژه مجازیی است و اعتباری بالغ بر  10میلیارد تومان می خواهد که در اولویت ما هم نیست.

وی با بیان اینکه آقای نوروزی گفته بودند که اعتبارات ریز نمی شود گفت:ولی واقعا ریز شده است،شما خواستید همه را به یک شکل تامین کنید و دل همه را به دست بیاورید ولی باید گفت که  اعتبار 30 میلیون تومان ،100میلیون تومان دردی از مشکلات شهرستان رفع نمی کند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد کهگیلویه همدر حالی که می گفت با این پول کار ما به جایی نمی رسد گفت:من نه سازمان برنامه بودجه و نه فرمانداری را مقصر را می دانم،بلکه چند مدیر کل حوزه فرهنگ به استثنای صدا سیما با فرهنگ ارتباط برقرار نمی کنند، اهمیت فرهنگ را نمیدانند که نمی تواند در سطح استان برای کارهای فرهنگی بودجه بگیرند.

ایرج کاظمی جو با بیان اینکه هیچ کدام سر جای خود نیستند تصریح کرد:آنجا معطل هستند و نمی توانند ارتباط برقرار کنند با نوروزی تا بتوانند برای ما اعتبار بگیرند.
وی در پایان گفت:انگار باید از جاهایی حساب ببرید تا اعتبار تخصیص دهید!

پس از انتقادات کاظمی جو،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم قول داد که اعتبار فرهنگ و ارشاد را افزایش دهد.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1398 16:07



» اخبار مرتبط:

  • کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد/جزئیات
  • توزیع و کاشتن ۸۸ هزار نهال توسط اداره کل منابع طبیعی
  • 60 میلیارد تومان اعتبار کهگیلویه توزیع شد/جرییات
  • در کمیته برنامه ریزی؛ بیش از 177 میلیارد تومان اعتبار در گچساران توزیع شد/ا ...
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام