مشروح اخبار


» در شانزدهمین مجمع عمومی سالیانه سازمان نظام مهندسی معدن کهگیلویه و بویراحمدعنوان شد: از ۷۵ فقره پروانه بهره برداری معتبر معدن در استان، ۴۵ فقره فعال است



معاون امور صنایع و معادن سازمان عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵ فقره پروانه بهره برداری معتبر معدن در استان داریم که ۴۵ فقره از این معادن فعال هستند و امیدواریم با توجه به رایزنی های صورت گرفته و تعیین تکلیف پهنه های اکتشافی و شناسایی مناطق امید بخش ، تا پایان سالجاری در بخش معدن شاهد رشد خوبی باشیم. 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج، در این گردهمایی که با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان برگزار گردید، دارا فرامرزی، ضمن تاکید بر اجرای قوانین و مقررات در بخش معدن، تصریح کرد : سازمان صمت در راستای توسعه بخش معدن استان، آماده همکاری همه جانبه با سازمان نظام مهندسی معدن است و تعامل سازنده و مفید با رعایت قوانین و مقررات، به جهش معدنی استان کمک خواهد نمود.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت ،فرامرزی با اشاره به عملکرد و سابقه نظام مهندسی معدن در استان عنوان کرد: موارد و ایرادات موجود را می توان با جلسات هم اندیشی هیات مدیره و کارشناسان با تجربه استان در بخش معدن و زمین شناسی به حداقل رساند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۵ فقره پروانه بهره برداری معتبر معدن در استان داریم که ۴۵ فقره از این معادن فعال هستند و امیدواریم با توجه به رایزنی های صورت گرفته و تعیین تکلیف پهنه های اکتشافی و شناسایی مناطق امید بخش ، تا پایان سالجاری در بخش معدن شاهد رشد خوبی باشیم.
معاون امور صنایع و معادن سازمان  به رشد قریب به ۱۳۰ درصدی وصول حقوق دولتی در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: میزان وصول حقوق دولتی و رشد آن در سال گذشته، نشان از فعالیت خوب بهره برداران معادن و وضعیت مناسب استخراج مواد معدنی و همچنین جدیت سازمان صمت در اجرای قانون و وصول مطالبات دولتی است و این مهم در سالجاری نیز با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.



تاریخ انتشار : 29 تیر 1398 11:57



» اخبار مرتبط:

  • معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر ...
  • رئیس سازمان صنعت، معدن هرمزگان منصوب شد
  • نقش و جایگاه نظام مهندسی معدن ملموس تر شود
  • انتصاب سرپرست جدید معاونت « امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت ...
  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler