مشروح اخبار


» ایجاد نشاط، امید، تبادل فرهنگ های قومی و محلی ویژگی های موثر در جشنواره های محلی است



استاندار:همدلی، برادری، اتحاد و در کنار هم بودن را از مهمترین و اصلی ترین رویکردهای این جشنواره ها عنوان کرد.

به گزلرش راک نیوز"حسین کلانتری در جشنواره بازی های بومی محلی بسیجیان سراسر کشور که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید مدافع حرم، سردار شهید ستار اورنگ برگزار شد، گفت: ایجاد نشاط، امید، تبادل فرهنگ های قومی و محلی ویژگی های موثر در جشنواره های محلی است و باید سعی شود بیش از پیش به برنامه های فرهنگی و هنری  توجه شود.استاندار، همدلی، برادری، اتحاد و در کنار هم بودن را از مهمترین و اصلی ترین رویکردهای این جشنواره ها عنوان کرد.

وی از سپاه پاسداران و بسیج استان به دلیل برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و افزود: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش دولت و دیگر ارکان نظام به توسعه و پیشرفت کشور کمک می کند و باید قدر این اتحاد و انسجام را دانست.

کلانتری، سپاه و بسیج را تداوم بخش راه امام راحل و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: حفظ ارزش های ناب الهی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از مهمترین و اساسی ترین ستون های حفظ نظام است که باید به آن توجه ویژه شود.

استاندار، تقویت آداب و سنن و حفظ رسم و رسومات محلی را در جهت اتحاد و همبستگی ملی و حفظ برادری ها و ایجاد همدلی میان همه اقشار برشمرد.

وی به مواهب الهی و طبیعت زیبا و چهار فصل استان نیز اشاره کرد و از شرکت کنندگان سایر استان ها که در این جشنواره حضور دارند خواست از جاذبه های طبیعی و گردشگری استان دیدن کنند و معرف خوبی برای استان باشند.

این مسابقات با شرکت ۱۹۵ ورزشکار از ۱۵ استان به صورت تیمی و انفرادی به مدت ۲ روز در یاسوج برگزار می شود.

استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، یزد، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، قزوین، اصفهان، کرمان، مازندران، بوشهر، هرمزگان، زنجان، لرستان و مرکزی از جمله استان های شرکت کننده در این جشنواره هستند. 

این ورزشکاران در رشته های کشتی محلی، طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان، چوب کشی، اَلَختُر، پرش طول، لی لی با هم رقابت می کنند.

 ایجاد نشاط، امید، تبادل فرهنگ های قومی و محلی ویژگی های موثر در جشنواره های محلی است
 ایجاد نشاط، امید، تبادل فرهنگ های قومی و محلی ویژگی های موثر در جشنواره های محلی است



تاریخ انتشار : 29 تیر 1398 12:18



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره فرهنگی ورزشی «مال و بار» در شهر دیشموک برگزار می‌شود+پوستر
  • آغاز جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستاهای گچساران
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌ ورزش‌های بومی محلی در مدارس کهگیلویه
  • برترین های جشنواره بازی های بومی و محلی جنوب و جنوب غرب کشور مشخص شدن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler