مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۳ هزار نفر در بخش دیشموک



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه سفر بسیج جامعه پزشکی به روستاهای بخش دیشموک گفت: در این طرح خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و مشاوره ای به سه هزار نفر در 29 روستای بخش دیشموک ارائه شد. 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج، قباد مبشری با اشاره به تفاهم نامه بین کمیته امداد، سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد که تیم‌هایی برای خدمات رسانی به منطقه محروم بخش دیشموک اعزام شوند. وی تصریح کرد: مقرر شد در یک حرکت جهادی ۱۰ تیم به مدت ۲ روز خدماتی را در قالب اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت محیط و تغذیه، مامایی، مشاوره های روان پزشکی به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر ارایه دهند. 
مبشری از ویزیت بیماران در زمینه‌های فوق خبر داد و گفت: خدمات بهداشتی و درمانی با حضور متخصصان و پزشکان مجرب به بیماران ارائه شد. 
وی به همکاری سپاه فتح استان در قالب تیم دندانپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه فتح با همکاری کمیته و دانشگاه علوم پزشکی ارائه  لازن را داد  و بیمارانی که نیاز به ارجاع به پزشک  متخصص داشتند به‌صورت رایگان ارجاع داده شدند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سپاه فتح استان و کمیته امداد در زمینه‌های اشتغال، ساخت مسکن مددجویی جهیزیه و خدمات‌دهی بهداشتی  و فرهنگی باهم همکاری دارند، گفت: در آینده نزدیک خدمات مسکن مشترک به بهره‌برداری می‌رسد.
مبشری تأکید کرد: منطقه دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیرساختی فراوانی دارد که جا دارد مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این مشکلات و محرومیت‌ها توجه بیشتری  داشته و زمینه رشد و توسعه  این منطقه را فراهم کنند.





تاریخ انتشار : 29 تیر 1398 13:37



» اخبار مرتبط:

  • خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در 30 روستای دیشموک
  • با ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویان محقق می‌شود؛ حذف حضور فیزیکی مددجویان ...
  • انعکاس درست و به‌ موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف کمیته امداد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/جزییات
  • پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام