مشروح اخبار


» مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد : رضاتوفیقی سیدی انقلابی ،دلسوز انقلاب وپتانسیلی مردمی است



مومن نسب در واکنش به موضع گیری برخی رسانه ها گفت : بکاربردن چنین الفاضی خطاب به یک سید انقلابی شایسته نیست.

 به گزارش راک نیوز به نقل از کبنا ؛ انتشار خبری در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر انتصاب «سید رضا توفیقی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های زیادی روبرو شد.

محمود مومن نسب از چهره‌های سیاسی و فعالین فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی به انتقاداتی که در خصوص مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی رضاتوفیقی رئیس ستاد حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری صورت گرفت، واکنش نشان داد و گفت: بکاربردن چنین الفاظ و برچسب‌های تند آن هم از جانب همه مردم به یک پتانسیل مردمی، سید، انقلابی، دلسوز وطن، متدین و شایسته صحیح نیست.
وی با اشاره به اینکه در وضعیت موجود این نوع نگاه و طرز تفکر از نظام معتبر رسانه اسلامی، هدایت گر و یاری دهنده صحیح به نظر نمی‌رسد، افزود: بجای این موضع گیری‌ها که نتیجه ای جز افتادن در دام اختلافات و نیز حاصلی جز ترویج بدبینی و کاهش باورها ندارد، با نگاه ترکیبی و وحدت همه باهم ظرفیت‌های با ارزش جامعه را حفظ و صیانت کنیم.
 مؤمن نسب، اظهار داشت جای سؤال است چطور آن رسانه به ویژگی‌ها و کارکردهای مثبت و مؤثر «سید ضیاء الدین رضاتوفیقی» از جمله سال‌ها سابقه مدیریتی بی حاشیه وی در نظام و تاکیدات فراوان آقای رضاتوفیقی به جلب مشارکت طیف‌های مختلف مردم در مناسبت‌های گوناگون نظام به ویژه انتخابات‌ها را فرآموش و انکار کرده است.
این فعال حوزه سیاسی اجتماعی، با بیان اینکه این طرز ادبیات و موضع گیری‌ها مشکلی را حل نمی‌کند،  تصریح کرد: دنبال کردن چنین روندی به دلیل آنچه که شاید عدم دوراندیشی نامید و از طرفی مغایرت آن با توصیه‌ها و فرمایشات رهبری و بزرگان مملکت به مصلحت جامعه و افکار عمومی و منافع ملی نیست.
مؤمن نسب اضافه کرد: ایمان، اعتماد، اطمینان و باور مردم در حمله، تخریب، تضعیف و برچسپ زدن‌ها درست نمی‌شود، بلکه با بازبینی در نگاه‌ها، قضاوت‌ها، کارکردها و ادبیات پاک و منصفانه امکان پذیر است.
این فعال اصلاح طلب با توصیه به اینکه به خاطر مردم، شهدا و شرایط خاص جامعه در نوشته‌هایمان با ادبیات مناسب تر همدیگر را خطاب کنیم، گفت: شایسته است بجای این رفتارها و حملات، دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم و اینقدر به یکدیگر پرخاش نکنیم.



تاریخ انتشار : 31 تیر 1398 23:26



» اخبار مرتبط:

  • مردم کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات شبانه‌روزی مسئولان هستند
  • وقتی رسانه ها به جامعه آدرس غلط میدهند !/نگاه متفاوت به حضور هدایت خواه و ر ...
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن روز خب ...
  • رسانه معاند با نظام در استان نداریم/رسانه استان مدیران بومی را حمایت کنند.
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler