مشروح اخبار


» مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:پیمانکار جاده سوق به دلیل بدقولی و تاخیر در اجرا خلع‌ید شد.



مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخی پیمانکاران حکم محکومیت مالی علیه راه و شهرسازی دارند

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۲۰۰ پروژه بزرگ و کوچک راهسازی اعم از روستایی، فرعی و اصلی در این استان در دست ساخت است.

به گزارش راک نیوز "سید عبدالمجید نژادصفوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 200 پروژه بزرگ و کوچک راهسازی در حوزه‌های روستایی، فرعی و اصلی با پیشرفت فیزیکی 10 تا 95 درصد در شهرستان‌های مختلف این استان در دست اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه راهسازی در این استان متوقف نیست، عنوان کرد: در حوزه راه‌های روستایی بین 40 تا 50 میلیارد تومان و در راه‌های اصلی بسیار بیش از این مبلغ تعهد ثبت شده(بدهکاری مشخص) داریم.

نژاد صفوی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که شنیده شده به صورت مستمر برخی پیمانکاران حکم محکومیت مالی علیه راه و شهرسازی دریافت می‌کنند، افزود: بله برخی حکم‌های را دریافت کرده‌اند که پیگیر هستیم دیگر این روند ادامه نیابد و دستگاه قضایی اجازه دفاع بیش از پیش دهد.


وی با اشاره به اینکه دو قطعه 4 کیلومتری در محرو یاسوج-شیراز در حد بیس  و آماده اسفالت است، تصریح کرد: پروژه جاده سی سخت به عنوان توریستی‌ترین شهر جنوب ایران به طول 12 کیلومتر با اعتباری افزون بر 16 میلیارد تومان فعال بوده که امیدوارم 8 کیلومتر این محور تا پایان شهریور زیر بار ترافیک قرار گیرد.

نژاد صفوی با بیان اینکه پروژه پل سوم بشار فعال است، ادامه داد: جاده یاسوج-سمیرم به طول 7.5 کیلومتر، جاده سادات حدفاصل سپیدار به طول 7 کیلومتر و دهدشت-چرام هم اکنون فعال بوده و عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 5 پیمانکار در جاده باباکلان و بی بی حکیمه مشغول هستند، افزود: پیمانکار جاده سوق به دلیل بدقولی و تاخیر در اجرا خلع‌ید شد./تسنیم



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1398 12:33



» اخبار مرتبط:

  • عملیات آسفالت مسیرهای فرعی متصل به جاده پاتاوه - دهدشت آغاز شد
  • شهرستان‌های لنده و بهمئی از بن بست خارج می‌شوند
  • اتصال یاسوج به آزادراه اصفهان- شیراز نهایی شد/جزییات
  • اعتبار طرح های راهسازی چرام 300 میلیارد ریال است
  • تعریض و بهسازی جاده گچساران- باباکلان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler