مشروح اخبار


» نفت گچساران در 30 ماه اخیر یک استخدام غیر قانونی نداشته است



 غلامرضا پاکدل عصر سه‌شنبه در نشست کمیته چگونگی نظارت بر جذب نیرو در سطح این شهرستان که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث جذب نیرو به شکل قانونی آن باید همه ادارات در چارچوب قانون عمل کنند.

غلامرضا پاکدل عصر سه‌شنبه در نشست کمیته چگونگی نظارت بر جذب نیرو در سطح این شهرستان که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث جذب نیرو به شکل قانونی آن باید همه ادارات در چارچوب قانون عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در 2.5 سال گذشته حتی یک مورد استخدام غیر قانونی نداشته و در چارچوب قانون اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده است.

آزمون استخدامی اخیر از سالم‌ترین آزمون‌ها در سطح استان بود

پاکدل با بیان اینکه استخدام رسمی روال مشخصی دارد و در آن حقوق قانونی رعایت می‌شود، افزود: اگر اطلاع یابیم که حقوق فردی رعایت نشده و یا فردی در این دستگاه به طور غیر قانونی جذب شده به طور جد برخورد قاطعانه‌ای خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: این شرکت سالم‌ترین آزمون‌های استخدامی را تا کنون برگزار کرده و در سال‌های گذشته هیچ مورد غیر قانونی نداشته است.

وی افزود: آزمون استخدامی اخیر این دستگاه به بهترین شکل برگزار شده و هیچ مورد خاصی نداشت و می‌توان گفت یکی از سالم‌ترین آزمون‌های سال‌های گذشته در استان بود.

پاکدل بیان کرد: به عنوان مدیر یک دستگاه دوست ندارم که به صورت غیرقانونی نیرو جذب و حقوق سایر افراد را پایمال کنم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای اینکه در جذب نیرو در دستگاه‌ها حق هیچ فردی پایمال نشود، همه مسئولان ادارات موظف هستند که نسبت به قانون و اجرای آن تلاش کنند.

وی از کمیته نظارت بر جذب نیرو خواست که از جذب غیر قانونی افراد در ادارات و دستگاه‌های شهرستان گچساران جلوگیری کند.



تاریخ انتشار : 26 مهر 1391 10:38



» اخبار مرتبط:

  • جذب غیرقانونی نیرو در شرکت نفت را رسانه ای می کنم
  • افرادجویای کار بخوانند/ثبت رزومه در پرتال استخدامی کشور
  • خانواده شهدا بدون آزمون در صنعت نفت استخدام می‌شوند
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • وعده استخدام گسترده دولتی در سال 91
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler