مشروح اخبار


» 9 میلیارد تومان به نیازمندان کمک شد



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان در چهارماهه نخست سال جاری 9 میلیارد و 187 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان در چهارماهه نخست سال جاری 9 میلیارد و 187 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.در چهارماهه نخست سال جاری؛

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها 
به گزارش راک نیوز، محمد اسلامی منش با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند، گفت: صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی و جمع‌آوری نذورات عید قربان از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان است.  
وی بابیان اینکه اعتمادسازی، مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی است، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان 9 میلیارد و 187 میلیون تومان در چهارماهه نخست امسال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند. 
اسلامی منش بابیان اینکه میزان کمک‌های مردمی به این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است، گفت: 914 میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری از صندوق‌های صدقات است که این مبلغ برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود.
وی به جمع‌آوری دو میلیارد و 689میلیون تومان زکات در چهارماهه امسال اشاره کرد و گفت: همچنین سه میلیارد و 399میلیون تومان از کمک‌های مردمی از طرح اکرام ایتام و باقی آن نیز از طریق سایر طرح‌های کمیته امداد جمع‌آوری‌شده است. 
اسلامی منش بابیان اینکه مهم‌ترین هدف مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان است، افزود: در آستانه عید سعید قربان از نیکوکاران و حجاج هم استانی دعوت می‌کنیم تا با اهداء نذورات خود به کمیته امداد نیازمندان این نهاد را یاری کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند مبالغ نقدی نذورات قربانی خود را با شماره‌گیری کد #074*1*8877* ، پرداخت به شماره‌حساب 0111585349004 بانک ملی و شماره کارت مجازی 6037997599038941 اهداء کنند.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398 20:45



» اخبار مرتبط:

  • کمک ۱,۴ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری
  • کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کهگیلویه و بویر احم ...
  • مدیرکل کمیته امداد گفت : کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ۱,۳ میلیاردتومان صدقه پردا ...
  • معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد: افزایش 75درصدی کمک‌های مردمی در ...
  • کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler