مشروح اخبار


» جزئیات مراسم تشییع حضرت حجت السلام آمیر احمد تقوی اعلام شد



حضرت حجت السلام آمیر محمد تقوی که صبح امروز در بیمارستان دولتی امام خمینی دهدشت دعوت حق را لبیک گفت دقایقی پیش جزئیاتی از برگزاری مراسم وی اعلام گردید.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ در پی انتشار خبر در گذشت عالم ربانی و پدر معنوی کهگیلویه حضرت حجت السلام آمیر احمد تقوی مقدم ، تازه ترین جزئیات مراسم تشییع و ختم این روحانی جلیل القدر اعلام شد.
براساس این گزارش یکی از اعضای بیت این روحانی فقید به راک نیوز گفت : براساس مصوبات صورت گرفته پیکر آمیر احمد تقوی در مدرسه حوزه علمیه دهدشت بخاک سپرده خواهد شد.
تقوی در مورد محل برگزاری مراسم عبادی نماز گفت : نماز میت بر پیکر آمیر احمد تقوی مقدم در استادیوم آزادی دهدشت بر گزار میگردد.

 


وی اضافه کرد : براساس برنامه ریزی صورت گرفته در همفکری مسئولان ارشد شهرستان با بیت آمیر احمد  :محل برگزاری مراسم ختم و ترحیم این عالم ربانی  در مصلای شهر دهدشت خواهد بود.
تقوی در مورد زمان و ساعت تشییع مراسم پیکر آمیر احمد تقوی مقدم یادآورشدند : باتوجه به اینکه بسیاری از عزیزان از استان های دور و نقاط مختلف کشور خواهان حضور در مراسم وداع با این عالم فرهیخته هستند زمان دقیق مراسم تشییع فردا جمعه 25 مردادماه ساعت 17 از میدان مرکزی دهدشت بسمت حوزه علیمه ولی عصر (عج) در این شهر خواهد.

به گزارش راک نیوز ؛ میراحمد تقوی‌مقدم مشهور به «آمیراحمد» سال ۱۳۰۲ در بهبهان متولد و بعد دو سال از تولد به کهگیلویه منتقل شد. پدر او میر علی صفدر تقوی عالم منطقه کهگیلویه بود. خواندن، نوشتن و مقدمات عربی و قرآن را نزد پدر آموخت، مقدمات را در بهبهان نزد شیخ عبدالهادی مجتهدی فرا گرفت و در سال ۱۳۲۸ عازم نجف اشرف شد.

آمیر احمد تقوی یکی از تأثیر گذارترین شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در این برهه از تاریخ استان است که پس از طی مدارج علمی در نجف اشرف تاکنون بیش از ۵۰ سال است که در کسوت یک عالم دینی منشاء خدمات فراوان و مرجع امور مردم است.

جزئیات مراسم تشییع حضرت حجت السلام  آمیر احمد تقوی اعلام شد

 



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1398 09:02



» اخبار مرتبط:

  • پدر معنوی کهگیلویه درگذشت/جزئیات
  • فوری / روحانی برجسته وعالم ربانی آمیراحمدتقوی مقدم درگذشت
  • حجت السلام "آمیراحمدتقوی" داغدار شد+جزئیات مراسم
  • شهرستان بهمئی درسوگ از دست دادن حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی
  • پیام تسلیت آمیر احمد تقوی به آیت الله ملک حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler