مشروح اخبار


» روایت یکی از فرماندهان جنگ از حضور آیت الله آمیراحمد تقوی



صبر بسیار بباید پدر پیرفلک را      تادگر مادر گیتی چوتو فرزند بزایید.


*بنام خدای مهربان*

*من امروز در گرمای طاقت فرسای دهدشت معنای فتبارک الله احسن الخالقین را بوضوح مشاهده نمودم*

 *امروز مردم کهگیلویه بزرگ سپاس و قدردانی خود را از عالمی عامل سیدی وارسته ، مردی از تبار غیرت و صراحت ،دلسوزی امین ، سیدی باتقوا ، عاملی عالم، و در یک کلام از پدر معنوی خود را به دنیا نشان دادند.

آمیر احمد تقوی نه مسئولیتی داشت و نه منصب و شغل دولتی ، تنها امتیازش از جنس مردم بودن بود و همراه مردم بودن . که البته هزار نکته باریکتر از مو در ان نهفته است.

راز این حضور بی سابقه در این گرمای طاقت فرسا که یادآور تشیع جنازه سرداران و شهدای دوران دفاع مقدس را برایمان تداعی میکرد فقط می توان در خلوص نیت و مردمی بودن ان عالم نستوه جستجو کرد و لاغیر.

این دریای امواج انسانی که از رودها و جویبارهای عاطفه و صداقت و وفاداری و یکرنگی توسط این مردم قدرشناس بوجود امد یاداور تشییع جنازه شهیدان فاتح والفجر٨ و تشییع با شکوه شهدای کربلای ۵بود که از جلوی سپاه پاسداران دهدشت تا میدان امام حسین (ع) پر از احساسشان تشییع و نماز را به امامت حاج سیدمیراحمدتقوی بجای اوردند

ای کاش و صد ای کاش مسئولین نظام و وکلا و دولت مردان چهرهای سیاسی و مذهبی راه و روش این سید باتقوا را برای خود سرمشق و الگو قرار دهند و بدانند که این مردم شریف و نجیب قدردان زحمات خادمین خود خواهند بود.

 در سال۶۵ مدتی به جبهه تشریف اوردند در منطقه دهگلان در گردان سیف الله تیپ١۵امام حسن(ع) خدمتشان بودیم و از محضرش کسب فیض می بردیم روزی بعد از نماز صبح صدایم زد و فرمود بیا امروز مرا به سنندج ببر میخواهم به دیدار اقای حسین دقیقی (فرمانده وقت سپاه کردستان) بروم که ظاهرا الفتی دیرینه داشتند.

بعد از صرف صبحانه به اتفاق حاج اقا سید بمونی صالحی زاده با وانت تویوتا به سنندج رفتیم.در مسیر از محضرش درخواست کردم حاج اقا دعایی به من یاد بده که به درد همیشه اوقاتم بخورد. بدون درنگ و با ان صلابت و صراحت لهجه فرمودن بگو خدایا عاقبت بخیرم کن. بگو خدایا عاقبت بخیرم کن. ان لحن شیرین و رسا همیشه در گوشم طنین انداز است و ان دعا برزبانم جاری. خدایش رحمت کند ان سید وارسته و مردم دار را.

 به یقین این حضور پرشور و این بدرقه کم نظیر مصداق عینی همان عاقبت بخیر بودن است و لاغیر که صد البته این حضور بار مسئولیت اقا زادهای متدبن و عالم وی در همراهی و حل مشکلات مردم قدرشناس این منطقه دلاور پرور و فهیم را میطلبد که امیدوارم بتوانند ادامه دهنده راه ان پیر سفر کرده باشند .

امین یا رب العالمین

صبر بسیار بباید پدر پیرفلک را   تادگر مادر گیتی چوتو فرزند بزایید.

سید امرالله یزدانبخش یاسوج



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1398 11:01



» اخبار مرتبط:

  • چه کسی بر پیکر حضرت آیت الله آ میر احمد تقوی نماز را اقامه می کنند/زمان و م ...
  • اعلام یک روز عزای عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت آمیر احمد ...
  • جزئیات مراسم تشییع حضرت حجت السلام آمیر احمد تقوی اعلام شد
  • پیام تشکر بیت آیت الله ملک حسینی از حضور کم نظیر مردم در مراسم تشییع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler