مشروح اخبار


» افزایش 300 درصدی واگذاری زمین و زیرساخت به متقاضیان سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 300 درصدی واگذاری زمین و زیرساخت به نسبت مدت مشابه سال گذشته به متقاضیان سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راک نیوز، سید هاشم موسوی  با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ هکتار زمین در قالب ۸۲۶ قرارداد در شهرک‌های صنعتی این استان به سرمایه گذاران واگذار شده است، اظهار داشت: از این میزان زمین ۱۹ هکتار در قالب ۲۰ قرارداد، امسال به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است که افزایش 300 درصدی واگذاری زمین به نسبت مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، مساحت زمین های شهرک های صنعتی این استان را یکهزار و ۵۴۱ هکتار برآورد کرد و افزود: از این میزان ۷۷۸ هکتار زمین صنعتی و بقیه شامل زیرساخت ها مانند جدول گذاری ،فضای سبز و غیره است.
موسوی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.
وی بیان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.
موسوی تصریح کرد: ۳۱۶ واحد تولید با اشتغالزایی چهار و هزار ۸۸۹ نفر و سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال در استان وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون ۲۸ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است.
وی عنوان کرد: از این تعداد ۱۳ واحد با اشتغال ۲۱۲ فرصت شغلی امسال به چرخه تولید بازگشته اند.
موسوی با اشاره به پایش مداوم واحدها با استفاده از مشاورین کسب وکار و کلینیک های کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: پایش یکی از راهبردهای مهم در به ظرفیت رسانی و افزایش حجم تولید واحدهای صنعتی است که زیر ظرفیت تولید می کنند و همچنین باعث راه اندازی واحدهای غیرفعال می شود.



تاریخ انتشار : 28 مرداد 1398 13:06



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد شرایط بس ...
  • مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سهم اشتغالزایی ...
  • اعطای مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2
  • 16 واحدصنعتی درکهگیلویه وبویر احمد به چرخه تولید بازگشت
  • فعالیت 4 شهرک و ناحیه صنعتی در گچساران و باشت/ ایجاد زیر ساخت مشوق اصلی سرم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler