مشروح اخبار


» پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است



فرماندار گچساران با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای برای راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان و پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه صورت گرفت، افزود: با راه‌اندازی این فرودگاه تحولی بزرگ در گچساران را شاهد خواهیم بود.

شفیعی بیان داشت: فرودگاه گچساران نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و شهرستان‌های مجاور دارد.


محمد شفیعی  در جلسه خرید چارتر بلیط هواپیمای فرودگاه نفت این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، پیمانکاران، صاحبان شرکت‌ها و افراد متمکن این شهرستان در محل سالن کنفرانس شرکت نفت برگزار شد، اظهار کرد: وجود فرودگاه در یک شهرستان نشانه پیشرفت و برخوردار بودن آن شهرستان است.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی فرودگاه گچساران و برقراری پرواز هواپیما در این فرودگاه از نیازهای اساسی این شهرستان است.

شفیعی گفت: اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر فرمانداری‌های مجاور، کارخانجات، شرکت‌های تولیدی و صنعتی، مراکز دانشگاهی، بیمارستان‌ها، هتل‌داران و اقشار مختلف جامعه نسبت به برقراری پرواز هواپیما در فرودگاه گچساران لازم بوده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: فرودگاه گچساران در سال‌های گذشته نیز نشست و برخاست و پرواز هوپیما را تجربه کرده بود اما شرایط کنونی و پرواز فوکر 100 در این فرودگاه کاری بزرگ و غیر قابل مقایسه با سال‌های گذشته است.

فرماندار گچساران تأکید کرد: پرواز هواپیمای فوکر 100 افتخاری بزرگ برای یک شهرستان محسوب می‌شود، در حالی که مرکز استان از این نعمت برخوردار نیست.

شفیعی خاطرنشان کرد: سفر هوایی سبب ایجاد انگیزه مضاعف و پذیرش راحت‌تر رفت‌ و آمد سرمایه‌گذاران، پزشکان متخصص و اساتید دانشگاهی برای سفر به گچساران می‌شود.

وی با بیان اینکه پرواز فوکر 100 این فرودگاه از گچساران به تهران و بالعکس بوده و هشت پرواز رفت و هشت پرواز برگشت در ماه دارد، خاطرنشان کرد: طبق اعلام شرکت هواپیمایی کشور، در صورت تضمین خرید دو ماهه بلیط‌های پرواز این فرودگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه افزون بر 61 بلیط از مجموع 95 صندلی پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران به مدت دو ماه خریداری شد.

در این جلسه مقرر شد 34 بلیط باقیمانده نیز از طریق رایزنی و اطلاع‌رسانی در کمترین مدت زمان ممکن خرید تضمینی دو ماهه شود.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1391 11:24



» اخبار مرتبط:

  • فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد!
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • 6 آذر نخستین پرواز از فرودگاه گچساران به تهران
  • فرودگاه گچساران وادی آزمون وخطا/دومین پرواز آزمایشی فوکر 100
  • هواپيماي فوكر براي اولين بار در فرودگاه گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler