مشروح اخبار


» ارائه خدمات به ارزش ۴ میلیارد و 92 میلیون تومان به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت



همزمان با هفته دولت چهار میلیارد و 92 میلیون و 500 هزار تومان در قالب خدمات مختلف ازجمله مسکن، اشتغال، جهیزیه، وام قرض‌الحسنه و سایر موارد برای مددجویان کمیته امداد استان هزینه شد.

به گزارش راک نیوز، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد، کمک به ازدواج آسان مددجویان و اهداء جهیزیه به آنان است، گفت: 51 مورد جهیزیه بااعتبار 229 میلیون و 500 هزار تومان، همزمان با هفته دولت برای شروع زندگی جدید به زوج‌های تحت حمایت پرداخت شد. 
 علی حسن مظاهری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد است، افزود: در این خصوص در هفته دولت امسال، صد طرح اشتغال‌زایی در استان، با هزینه سه میلیارد و 301 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد رونمایی شد. 
وی به بهره‌برداری از منازل مددجویی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه های این نهاد حمایتی اشاره وبیان کرد: پنج واحد مسکن مددجوی بااعتبار 200 میلیون تومان برای جامعه هدف افتتاح و به بهره‌برداری رسید و تعداد 14 باب مسکن مددجویی نیز به نمایندگی 196 باب کلنگ زنی شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرکشی از 51 خانواده مددجوی دارای بیمار صعب‌العلاج با اعتبار 10 میلیون تومان و سرکشی از دو خانواده شهید اورنگ شهید مدافع حرم و امدادگر شهید قادر خیراندیش و برگزاری اردوی جهادی  جهت ارایه خدمات درمانی با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان با اعتبار هفت میلیون و 500 هزار تومان، از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در هفته دولت بود. 
مظاهری اعزام 160 دانش‌آموز و دانشجو به مشهد مقدس به مناسبت هفته دولت را از دیگر برنامه‌های انجام شده اعلام و تصریح کرد: همچنین 51 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار 255 میلیون تومان در این هفته به مددجویان نیازمند پرداخت شد. 



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1398 12:02



» اخبار مرتبط:

  • اجرای 100طرح اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • بهره برداری از ۵ واحد مسکن مددجویی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • ایجاد 113فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • اهدای 3277 مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان
  • » اشتراک گزاری خبر