مشروح اخبار


» نگاهی به رویدادهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد



درجام حذفی کشور اتحادقلعه رئیسی کهگیلویه حریف پاشازاده وشهرداری ماهشهر نشد


به گزارش راک نیوز " مرحله دوم جام حذفی فوتبال دیروز برگزار شد که تیم شهرداری ماهشهر در دیداری خارج از خانه با حساب 6 بر صفر برابر اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویر احمد به برتری رسید.

********************************************************************

بانوان فوتسالیست استان تجلیل شدند


با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دختران نائب‌ قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال تجلیل شد.

حسین کلانتری در آئین تجلیل از تیم فوتسال بانوان جوانان استان با تبریک این افتخارآفرینی، اظهار داشت: کسب مقام در عرصه‌های ورزشی سخت است اما سخت‌ تر و البته مهم‌ تر از کسب یک عنوان، حفظ آن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باتوجه به اینکه سن تیم فوتسال استان از سن تیم رقیب کمتر بوده و بازی در خانه رقیب برگزار شده تیم فوتسال بانوان در نگاه ما حکم قهرمانی را دارند.

کلانتری گفت: شما ورزشکاران با اختلاف یک مقام اول را از دست دادید و به عنوان نائب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بسنده کردید حریف شما در فینال از امتیاز میزبانی برخوردار بود اما از نظر ما تیم فوتسال بانوان قهرمان است.

وی دختران ورزشکار را به حفظ اخلاق و منش جوانمردانه توصیه کرد و افزود: دختران فوتسالیست استان که بسیاری از آنها در رده نوجوانان هستند مراقب خود باشند آنها بر حسب سن، بانشاط، سرزنده و دارای جنب و جوش هستند که ضمن حفظ این شور جوانی آنها را به مراقبت از خود توصیه می ‌کنم تا الگویی برای سایر هم سن و سال‌هایشان باشند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موفقیت اخیر تیم خردسالان هندبال فرازبام خاییز دهدشت در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: تیم فرابام موجب افتخار استان است.

کلانتری عنوان کرد: مسئولان در خدمت به این ورزشکاران وظایفی دارند و نباید در این وظایف که فراهم شدن امکانات ورزشی، سخت افزاری و نرم‌افزاری است کوتاهی شود و باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرزندان ورزشکار این استان توانایی حضور در مسابقات ملی، آسیایی، جهانی و در نهایت المپیک را دارند.

وی گفت: حضور در این میادین نیازمند تلاش همه جانبه ورزشکاران استان است و امید است شاهد پیشرفت جوانان استان بر عرصه های مختلف ورزشی باشیم.

وی  بر تعامل میان خانواده، مدرسه و حوزه ورزش در موفقیت ورزشکاران تأکید کرد و گفت: تعامل میان این سه حوزه به کسب موفقیت بیشتر قشر نوجوان و جوان ورزشکار کمک می کند ولی در صورت عدم هماهنگی بین این حوزه ها نتیجه معکوس در پی دارد.

در این آیین با اهدای لوح  سپاس و هدایایی از اعضای تیم فوتسال جوانان بانوان استان و مربی این تیم تجلیل شد.

*********************************************************************************************
در آئینی و با حضور علوی مدیر کل ،معاونین ،کارکنان اداره ورزش و جوانان ،اعضای هیات قایقرانی استان و خانواده ورزشکاران ،مراسم استقبال از تیم قایقرانی پسران استان که در المپیاد استعداد یابی برتر رشته قایقرانی به مقام قهرمانی دست یافتند برگزار شد .

در آئینی و با حضور علوی مدیر کل ،معاونین ،کارکنان اداره ورزش و جوانان ،اعضای هیات قایقرانی استان و خانواده ورزشکاران ،مراسم استقبال از تیم قایقرانی پسران استان که در المپیاد استعداد یابی برتر رشته قایقرانی به مقام قهرمانی دست یافتند برگزار شد .

در این آئین که  در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد ،با اهدا گل و شیرینی از قهرمانان تیم قایقرانی پسران استان که در رقابتهای استعداد یابی برتر کشور به مقام قهرمانی رسیدند تجلیل شد.

در این مراسم ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام های قهرمانی تیم قایقرانی استان ،حضور این قهرمانان را مایه افتخار ورزش و قایقرانی دانست وگفت: قایقرانی از رشته نو پا در استان می باشد و کسب این قهرمانی زمینه رشد، ارتقای و اعتلای ورزش قایقرانی خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از تلاش رئیس و اعضای هیات قایقرانی در کسب این مقام ها تقدیر و قایقرانی را از هیات های خوب و برتر استان در زمینه استعداد یابی برشمرد.

گودرزی معاون توسعه ورزش استان، توسعه رشته قایقرانی را مدیون حمایت ها ی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دانست و از تلاش هیات قایقرانی در کسب این عناوین تقدیرکرد.

شادمان گودرزی ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام قهرمانی تیم قایقرانی استان در دومین المپیاد استعداد یابی برتر کشور ،از انعقاد تفاهمنامه با این هیات خبر و از برپایی اردوهای تیم های ملی قایقرانی کشور در شهرهای یاسوج و گچساران که زمینه رشد و ارتقای ورزش قایقرانی استان شده است تقدیر کرد.

تیم قایقرانی پسران کهگیلویه وبویراحمد در المپیاد استعداد یابی برتر کشور که در چهارمحال و بختیاری برگزار شد یک مدال طلا ،یک نقره انفرادی و مقام اول تیمی این رقابتها را کسب کرد.

******************************************************************************8

نونهالان باشتی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور درخشیدند

مهدی عسکری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت در این مسابقات طاها علیزاده،امیررضا بیعتی منش  و حسین دهقانیان مقام اول و علی شعبانی و امیر رضا موسوی مقام دوم را کسب کردند.

وی ابراز داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کیوکوشین ماتسویی روز هشتم شهریور در مجموعه ورزشی فتح المبین تهران پایان یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت عنوان کرد:تیم شش نفره باشت به همراه تیم استان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات شرکت کرده بود.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کیوکوشین ماتسویی با حضور ورزشکاران  استان های سراسر کشور در همه رده های سنی برگزار شد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ هیأت ورزشی فعال و یکهزار و ۲۵۹ ورزشکار سازمان یافته دارد.

*************************************************************************
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان سه دیدار باقیمانده از هفته اول لیگ دسته سوم به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸
سرخپوشان بوم قم- دریای حربده محمود آباد ساعت ۱۷- ورزشگاه یادگار امام قم

پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸
عقاب شیراز – تام کهگیلویه ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه نیروی هوایی شیراز
آریان اندیشه تهران – پیام سرخه سمنان ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه شهید صادقی اندیشه تهران



تاریخ انتشار : 10 شهریور 1398 09:23



» اخبار مرتبط:

  • پسران قایقران کهگیلویه و بویراحمدی دردومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی قا ...
  • تیم قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات کشوری اعزام شد/تصاویر
  • سرپرست هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: کسب یک نشان طلا و یک برنز توسط ...
  • رئیس هیات جانبازان و معلولین کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: کسب دو مقام دومی ر ...
  • تمرینات تیم ملی قایقرانی در سد شاه‌ قاسم یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler