مشروح اخبار


» تعطیلی وپلمپ ۱۱۰ باغ، کافی شاپ و رستوران در شیر از




مسدود شدن ورودی بافت قدیمی روستای میراثی قلات روز شنبه در شبکه‌های مجازی انتشار یافت، تصاویری از انباشته شدن شن و ماسه در ورودی این محل نیز به این اخبار پیوست شده است ، جلوگیری از فعالیت باغ‌های غیرمجاز و تردد افراد به این اماکن علت این اقدام از سوی منابع قضایی اعلام شده است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس و به نقل از  ایرنا؛ حیدر آسیابی هدف از این اقدام را جلوگیری از فعالیت باغ‌های غیرمجاز و تردد افراد به این اماکن اعلام کرد و گفت: طی سه ماه گذشته تعداد ۱۱۰ باغ، رستوران، کافی شاپ، باغ مجالس، سفره‌خانه سنتی و در شیراز تعطیل شده است.
دادستان شیراز همچنین گفت: این واحدهای صنفی به دلیل ایجاد مزاحمت، اعمال خلاف اخلاق و ارتکاب جرائم مشهود و با توجه به شکایت‌های مردمی و اهالی محل تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و پرونده تخلفات آنها در دادسرای ناحیه دو شیراز رسیدگی می شود
کاربران در فضای مجازی به این اقدامات واکنش‌های مختلف نشان داده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان فارس نیز پیشتر هشدار داده بود که باغ شهرهایی که در آن‌ها فساد و تخلفاتی انجام شود به جای پلمب مصادره خواهند شد و این موضوع از برنامه‌های اصلی و قطعی دادگستری استان فارس خواهد بود.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی اعلام کرد : موضوع فسادها موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده و نارضایتی مؤمنان را به همراه داشته است .
رییس کل دادگستری استان فارس با هشدار و تاکید جدی در خصوص تخلفات باغ شهرها درسطح شهر شیراز و اطراف این کلانشهر گفت: با مذاکرات انجام شده با محاکم کیفری ۲ و محاکم تجدید نظر استان ، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی در دستور کار قرار دارد.
روستای گردشگری قلات در فاصله ۴۸ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.



تاریخ انتشار : 16 شهریور 1398 21:28



» اخبار مرتبط:

  • اعلام مقصران حادثه جاده خرامه -شیراز مشخص شدند
  • دادستان پیشین شیراز رئیس کل دادگستری هرمزگان شد
  • قاتل تبر بدست شیراز در خرم اباد دستگیر شد +عکس
  • رییس کل دادگستری استان فارس :فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصدمیش ...
  • دفتر شرکت پدیده در شیراز پلمپ شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام