مشروح اخبار


» معرفی سامانه دریافت کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر



رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سامانه #۰74*۸۸۷۷* را جهت دریافت کمک‌های مردمی به‌منظور اهداء به مددجویان در طرح احسان حسینی معرفی کرد.

علی حسن مظاهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: طرح احسان حسینی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌منظور کمک به مددجویان و نیازمندان استان در ایام محرم و صفر توسط این نهاد اجرا می‌شود. 
وی بابیان اینکه طرح احسان حسینی ازجمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد بوده که باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک‌رسانی به محرومان اجرا می‌شود، افزود: کمیته امداد با توجه به فضای ماه محرم و صفر و شرایط معنوی حاکم بر جامعه و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری نسبت به جمع‌آوری نذورات مردمی برای مددجویان نیازمند اقدام می‌کند.
مظاهری بابیان اینکه به‌منظور اجرای طرح احسان حسینی، تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان هستند، گفت: مردم خیر و نیکوکار و عزاداران حسینی علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند با شماره‌گیری #۰74*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود نذورات نقدی خود را به دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برسانند.
وی همچنین از آمادگی پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد جهت ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در مجالس عزاداری و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: طرح کمک به اعزام زائر به عتبات عالیات و اماکن زیارتی نیز از دیگر طرح‌های است که در دستور کار این نهاد قرار دارد. 



تاریخ انتشار : 17 شهریور 1398 12:39



» اخبار مرتبط:

  • 9 میلیارد تومان به نیازمندان کمک شد
  • کمک ۱,۴ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری
  • کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کهگیلویه و بویر احم ...
  • معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد: افزایش 75درصدی کمک‌های مردمی در ...
  • کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام