مشروح اخبار


» 10 خبر کوتاه از استانداری کهگیلویه و بویراحمد



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که نقاط ضعف دوره های قبل را شناسایی و برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و باشکوه در ۲ اسفند ماه امسال باشیم.

برگزاری منظم جلسات کمیته های ذیل ستاد انتخابات/توجه به آموزش های لازم دستاندرکاران انتخابات

به گزارش راک نیوز "احد جمالی در نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد با تشریح مهم ترین وظایف کمیته های این ستاد گفت: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهند.معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که نقاط ضعف دوره های قبل را شناسایی و برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و باشکوه در ۲ اسفند ماه امسال باشیم.

جمالی با بیان اینکه درصد غالب فرآیندهای انتخابات الکترونیکی است، اظهار داشت: موضوع مکانیزه نمودن  فعالیت ها مهم است و باید در این خصوص به لحاظ نیروی انسانی و ابزاری توجه جدی داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد به آموزش نیروها در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: افراد دستاندرکار انتخابات در هر سطحی باید آموزش های لازم را فراگیرند و به وظایف خود کاملا آشنا باشند.

احد جمالی تاکید کرد که کمیته آموزش از هم اکنون این زمینه را  برای مجموعه دستاندرکاران انتخابات فراهم سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانتداری و بی طرفی، چهار اصل مهم در برگزاری انتخابات است که مجریان و دستاندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی یادآور شد که قانون و برنامه زمانبندی انتخابات مشخص است و ورود زود هنگام و پیش از موعد به فعالیت های انتخاباتی نقض قانون است.

در این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات پیشنهادات و راهکارهای لازم را برای هرچه با شکوهتر برگزاری انتخابات در اسفدماه ارائه دادند.

******************************************************************************************************************
نقش به سزای دفاع مقدس در تقویت قدرت فرهنگی/تلاشی جدی برای کسب جایگاه برتری در حوزه دانش بنیان/ نقش جوانان در تعیین سرنوشت جنگ تحمیلی اساسی بود

 احد جمالی در نشست «مسئولان تلاش» در خصوص کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیان و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون در دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب به دنبال کسب جایگاه برتری در حوزه دانش بنیان هستیم.معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه‌ها در ایجاد وحدت نقش بسیار مهمی دارند و این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل وحدتی که داشت توانست در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و آنها را زمین گیر کند.
احد جمالی افزود: ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند یک درصد آن تاکنون به تصویر نیامده و کسی نمی ‌تواند آنها را به تصویر بکشد.
وی بیان کرد: هم اکنون در دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب به دنبال کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیان هستیم ودر حال حاضر ۳۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس تعیین کننده سرنوشت جنگ بودند گفت: جوان‌ها نجات دهنده کشور هستند و نقش اساسی را دارند اکثر نیرو‌های شرکت‌های دانش بنیان هم جوانان هستند.
وی به نقش دفاع مقدس برای فرهنگ کشور و قدرت فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس به عنوان یک مکتب و فرهنگی است که در خصوص ارائه آن کم کاری شده است و دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی حسینی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد در این دولت سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان تصویب و اجرایی شد.
جمالی به نقش استراتژیک رسانه‌ها اشاره کرد وافزود: رسانه‌ها در رابطه با توسعه کشور نقش استراتژیکی دارند و می ‌توانند یکی از شاخص‌های پیشرفت جامعه باشند به طوریکه رسانه‌ها هم می‌توانند یک فرصت و یا هم تهدیدی برای یک جامعه باشند.
وی با انتقاد از برخی خبر‌هایی که در رسانه‌های استان منتشر می‌شود گفت: برخی از خبر‌های انعکاسی از استان مسائل خوبی نیست که در شورای امنیت کشور هم دیده می‌شود.
جمالی بیان کرد از هر ۱۰ تا خبر منفی که در کشور وجود دارد حدود دو الی سه خبر آن از کهگیلویه و بویراحمد است و این تعداد خبر با توجه به درصد جمعیت و مساحت استان در کشور جایگاه بدی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری به سرور‌های جریان‌های اینستاگرام که در اسرائیل و آمریکا است اشاره کرد و افزود: ما نباید در کشور خود زنی کنیم و با توجه به تفکرات سیاسی متفاوتی که در کشور وجود دارد، جریان‌های سیاسی باید ظرفیت سازی کنند که طغیان پیش نیاید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب باید از اختلافات‌ چشم پوشید و با گفتمان صلح و سازش به پیش رفت.
سرهنگ آسمند با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مدت کوتاهی از۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است اما همه ترکیب انقلاب در آن دیده می‌شود افزود: پیشرفت و فناوری در اوایل قرن بیستم در صدد تسخیر و سلطه بر بشریت است و امروز رسانه‌ها افکار ما را جهت یابی و جهت گیری می‌ کنند.
وی گفت ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را در بستر رسانه‌ها گسترش دهیم تا نهایت استفاده را از این فضای سایبری ببریم.
******************************************************************************************************************
رعایت سهمیه اشتغال ایثارگران/برگزاری یادواره شهدا هر دستگاه اجرایی/لازم الاجرایی مصوبات ابلاغی به دستگاه ها

احد جمالی در نشست هماهنگی پیگیری مشکلات ایثارگران استان تاکید کرد که سهمیه اشتغال جامعه ایثارگران در همه دستگاه های اجرایی براساس قانوان باید اجرا و عملی شود.وی اظهار داشت با احصاء اداراتی که نیرو نیاز دارند می توان بخشی از مشکلات جامعه ایثارگران که با مشکلات اشتغال روبرو هستند را حل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به موضوع برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان ها یادواره شهدای خود را به طور اختصاصی برگزار کنند.
احد جمالی تصریح کرد: برگزاری یادواره یکهزار و ۳۶ شهید در استان را داریم و در این خصوص همه دستگاه همکاری لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری افزود: هرگونه مصوباتی که در جلسات بخصوص در حوزه ایثارگران داریم براساس قانون بوده و باید اجرا و عملی شود.
جمالی تاکید کرد: مصوبات باید مدت زمان مشخص داشته باشد و در این مدت پیگیری لازم برای عملی شدن آن انجام گیرد تا چنانچه در جایی مشکل و موانعی پیش آمد بتوان آن را برطرف کرد.
وی یادآور شد: مصوبات جلسات تکلیفی قانونی و در توان دستگاه برای اجرا هستند و معطل ماندن، تعلل و عدم اجرای آن هیچ توجیهی ندارد.
******************************************************************************************************************

از تشکیل کمیته های خدمت رسانی به زائران اربعین در استان خبر داد/۱۳ مهر ماه زمان آغاز اعزام زائران/اربعین حسینی رویداد بزرگ فرهنگی و آزمونی برای دستگاه های اجرایی

مديركل دفتر بازرسی، مديريت عملكرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل کمیته‌های ده گانه برای تسهیل در خدمات به زایران حسینی در اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.محمود مومن نسب در نشست تسهیل در خدمات به زایران اربعین حسینی کمیته‌ ارزیابی ستاد اربعین استان گفت: شرایط به طور کامل برای زائران در ایام اربعین مهیا می شود.
مومن نسب افزود در این خصوص شاخص‌های اختصاصی، عمومی، فرایند‌های پشتیبانی، کار نظارت در طول اربعین و شاخص‌های دیگر دستگاه‌ها مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌ گیرد.
مديركل دفتربازرسی، مديريت عملكرد و امور حقوقی استانداری ابراز داشت: دستگاه‌ها آمادگی نسبی برای انجام ماموریت‌های محوله را دارند و برخی هم از جمله گروه‌های بهداشت و درمان، حمل و نقل، حج و زیارت و امنیتی در آمادگی قابل قبولی قرار گرفته اند.
محمود مومن نسب، ۱۳ مهر ماه را آغاز کار اعزام اعلام و ابراز امیدواری کرد: با انسجام همه‌ دستگاه‌ها کار‌ها با موفقیت انجام خواهد شد.
مديركل دفتربازرسی، مديريت عملكرد و امور حقوقی استانداری به برخی محور‌های پر خطر از جمله اقلید ـ یاسوج اشاره کرد و افزود: تغییر این مسیر از سمت شیراز یا پایش تصویری برای کاهش حوادث در دستور کار کمیته‌ امنیتی ستاد اربعین استان قرار دارد.
مومن نسب، خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی را بالاترین نوع خدمت دانست و گفت: همه دستگاه های اجرایی در این خصوص همت کامل دارند.
مديركل دفتربازرسی، مديريت عملكرد و امور حقوقی استانداری تصریح کرد: اربعین حسینی رویداد بزرگ فرهنگی و امسال آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان خواهد بود.
مومن نسب خاطرنشان کرد که امسال به دلیل لغو روادید و افزایش زائران لازم است برای بسیج و تامین امکانات توسط کمیته های ده گانه در راستای ارائه خدمت بهتر به زائران از همکاری، هماهنگی و آمادگی بالایی برخوردار باشند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان هم از آمادگی موکب‌ها برای پذیرایی در داخل کشور و کشور عراق خبر داد.
نظرپور افزود: تاکنون از ۳۹ موکب نام نویسی شده برای ۲۷ موکب مجوز صادر شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان ادامه داد: طبق برنامه‌های ستاد مرکزی موکب‌های کهگیلویه وبویراحمد روزانه باید کار پذیرایی از ۳۵ هزار نفر را انجام دهد.
نظرپور از آمادگی استان برای ساماندهی زوار در نقطه‌ صفر مرزی خبر داد و  بیان کرد: تاکنون مجوزی برای خروج زائران با خودروی شخصی ابلاغ نشده است اما چنانچه این مجوز صادر شود باید تمامی مشخصات خودرو بنام راننده ثبت شده باشد.
وی همچنین از پایان کار پذیرایی موکب‌های عراقی در روز اربعین خبر داد و گفت به منظور رفاه حال زوار موکب‌های استان در طول مسیر تا سوم آبان ماه برپا خواهند بود.
******************************************************************************************************************
استقبال خوبی از بازگشایی مدارس به عمل آید/ مهر را با نشاط ، امید و انگیزه برای فرزندانمان تداعی کنیم


حسین کلانتری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با رسیدن بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی همه دستگاه ها همکاری کنند تا مهر را با نشاط ، امید و انگیزه برای فرزندانمان تداعی کنیم. استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای ارائه هرگونه خدمات دهی به دانش آموزان و کمک به آموزش و پرورش و استقبال از بازگشایی مدارس همه دستگاه ها همکاری کنند. 
رئیس شورای آموزش و پرورش استان به پیش بینی و پیشگیری از هرگونه حادثه ای در خصوص بازگشایی مدارس و با نگاه ارائه بهتر و بیشتر خدمات به دانش آموزان در طول سال تحصیلی تاکید کرد و افزود: اقدامات ترافیکی و خط کشی جلوی مدارس مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: مباحث ترافیکی، سلامت فنی خودرو، صلاحیت راننده و شناسنامه دار کردن خودروها بسیار مهم است تا والدین دانش آموزان دغدغه و دلهره نداشته باشند.
کلانتری تصریح کرد: قطعی آب، برق و گاز مدارس ممنوع است و اگر مدرسه ای آب، برق یا گاز آن قطع شده است وصل شود.
حسین کلانتری به توجه ویژه به امکانات و مسائل آموزشی در مناطق محروم و دور افتاده استان تاکید کرد.
کلانتری افزود با توجه به محرومیت ها به ویژه در مناطق دور افتاده تجمیع مدارس و کاهش کلاس‌های درس را نمی پسندم و این موضوع تبعات اجتماعی دارد.
******************************************************************************************************************
برای امسال باید شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه ها تقویت شود

حسین کلانتری در شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت در سطح ملی در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در شاخص های اختصاصی از یکهزار امتیاز 885 امتیاز گرفته ایم که رضایت بخش است.
:وی تاکید کرد اما در شاخص های عمومی باید کارها را با دقت، تلاش و انرژی بیشتر به پیش ببریم و رتبه استان را ارتقاء بدهیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد هرچند از مجموع 2هزار امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی استان 70 درصد امیتاز در سطح کشور را کسب و رتبه قابل قبولی است اما باید با تلاش بیشتر این رتبه افزایش داده شود.
کلانتری بیان کرد که برای رسیدن به هدف در این موضوع جلسات شورای راهبری توسعه مدیریت استان هر 45 روز یک بار برگزار شود.
استاندار تاکید کرد که عملکرد سال 98 دستگاه های اجرایی استان از هم اکنون برنامه ریزی آن آغاز شود و تلاش کنیم با رعایت عدالت و براساس شاخص ها، مصمم بر اجرای دقیق قانون در این رابطه باشیم. 
وی تاکید کرد: در ارزیابی عملکرد نباید حقی از کسی ضایع شود.
******************************************************************************************************************
بازدید سرزده استاندار از آموزش و پرورش


بازدید سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور بررسی و نظارت بر روند آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان حسین کلانتری در این بازدید گفت: آمادگی همه مدارس در بخش های شهری و روستایی برای استقبال از دانش آموزان به جهت فضا، تجهیزات و امکانات و با نشاط نمودن محیط آموزشی در آستانه آغاز بهار علم و دانش ضروری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تلاش شود در فضاهای آموزشی مدارس نیازهای ضروری و جزئی در اسرع وقت برطرف شوند.
وی ابراز داشت: پیگیری پرداخت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش در دستور کار می باشد.
مدارسی که علمک گاز رفته به سرعت گاز رسانی شود
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود ۲ هزار و ۶۷۰ کلاس داریم که وسایل گرمایشی آنها باید استاندارد سازی شود و پیگیر هستیم که سریعا این مهم محقق گردد.
حسین کلانتری تاکید کرد که اگر در این مدارس کوچکترین مشکلی پیش بیاید هیچ عذری از کسی پذیرفته شده نیست و نباید از بخاری غیراستانداردی استفاده شود.
استاندار تصریح کرد که توجه به ارتقاء نیروهای توانمند در بدنه آموزش و پرورش باید مد نظر قرار گیرد.
کلانتری گفت: حمایت از نیروها براساس توانمندی ها، تعهد و شایسته سالاری باشد.
وی اظهار داشت:۶۰ درصد نیروهای دولتی استان در بدنه آموزش و پرورش هستند و باید به نیازمندی ها و مطالبات آنها توجه شود.
استاندار تاکید کرد: سعی شود تیم های ارزیاب حتی به صورت سرزده به مناطق و مدارس شهرستان ها اعزام شود و امور را نظارت کنند.
حسین کلانتری همچنین گفت که فضای رسانه ای استان فضای خوب و مطلوبی است و امروزه رسانه ها در کنار مدیران نقش بسزایی در توسعه استان دارند.
استاندار با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در بدنه نظام کلیدی و مهم است، گفت در آموزش و پرورش حتما از حضور زنان در بدنه مدیریتی استفاده شود و وقتی آموزش و پرورش این اقدام را انجام دهد الگویی برای سایر سازمان ها خواهد شد.
همچنین مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مناطق ۱۳ گانه استان با حضور حسین کلانتری استاندار و معاونت برنامه ریزی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان برگزار شد.
******************************************************************************************************************
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی استان


 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی استان بطور سرزده بازدید کرد و از نحوه فعالیت ها و کارکرد و مشکلات آنها مطلع شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید گفت: ادارات و سازمان ها از طریق میزخدمت شیوه های خدمات رسانی به مردم را نهادینه کنند و با تکریم آنها از سردرگمی و سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری و به مشکلات آنها رسیدگی شود و در همه ادارات مرکز استان و شهرستان ها این زمینه فراهم شود.
حسین کلانتری تاکید کرد با استقرار و فعالیت میزخدمت علاوه بر تکریم ارباب رجوع از سرگردانی آنان در راه روهای ادارات و طولانی شدن حل مشکلات آنان جلوگیری شود. 
استاندار خاطرنشان کرد: مطالبات بازنشستگان یکی از موضوعاتی است که مورد توجه است و یک گشایشی در سطح ملی ایجاد شده است و سازمان از طریق وزارتخانه پیگیری نماید.
حسین کلانتری به توجه جدی نسبت به تامین ذخایر استراتژیک و بررسی نیازمندی ها در استان تاکید کرد.
استاندار تاکید کرد: جهاد کشاورزی در استان در خصوص آسیب ها و خسارات های ناشی از سیل به جد در حال پیگیری باشد و باید با استفاده از تجارب سیل گذشته تدابیر لازم برای امسال و سال های آتی اتخاذ گردد.
وی تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض خسارات سیل با حساسیت پیگیری شود و پرداخت خسارت ها، جبران آن و مشکلات کشاورزان، باغداران و آبزیان در دستور کار باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد در سال رونق تولید که در جنگ اقتصادی هستیم باید سرمایه گذار بخش کشاورزی و رونق اقتصادی جزو دغدغه های اصلی باشد.
کلانتری تاکید کرد که تولید کننده و سرمایه گذار باید مثل یک رزمنده به آن نگاه شود و در اولویت باشد.
استاندار افزود: سرمایه گذار اگر احساس کند که مورد حمایت است برای سرمایه گذاری تعلق خاطر و انگیزه پیدا می کند.
وی با اشاره به تحریم های اقتصادی از سوی آمریکا گفت: نشانه های شکست و یاس دشمن مشهود است و با کار و تلاش جهادگونه می توان هجمه ها و حملات آنان را حنثی کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مدیران سعی کنند بازدید های سرزده از واحدهای زیر مجموعه و ادارات شهرستان ها داشته باشند. 
کلانتری در این بازدید گفت که نظم و انضباط اداری از سوی مدیران و کارکنان ضروری است و باید خدمات به مردم و استان مشهود باشد.
 استاندار تاکید کرد: مدیران باید جهادی فکر کنند، جهادی برنامه ریزی کنند و جهادی هم عمل کنند و در جهاد کشاورزی مدیر و نیروی غیرجهادی معنا ندارد.
استاندار در پایان این بازدید سرزده  از جهاد کشاورزی با حضور در میان بازنشستگان چگونگی  پیگیری مطالبات آنان را تشریح نمود.

******************************************************************************************************************
پیام تبریک استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جامعه دانشگاهی


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب رتبه دوم دانشگاه یاسوج در میان دانشگاه های کشور را غرور آفرین  و مایه عزت و سرافرازی استان برشمرد و این موفقیت بزرگ را به همه مردم استان به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت.در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود. دانشگاه خوب یک ملت را سعادتمند می کند و دانشگاه غیراسلامی، دانشگاه بد، یک ملت را عقب می‌زند.» امام خمینی (ره).
انتشار خبر مسرت بخش و غرور آفرین معرفی دانشگاه یاسوج به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور نام استان تاریخ ساز و غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد را در دنیای علم و دانش طنین انداز نمود.
موسسه معتبر علمی- آموزشی تایمز در ویرایش ۲۰۲۰ خود که اخیرا منتشر شده است براساس ارزیابی بعمل آمده برمبنای شاخص های مهم و تاثیرگذار اسامی ۵۰۰ دانشگاه معتبر جهان را معرفی که در این بین اسامی ۴۰ دانشگاه کشور عزیز و همیشه سربلندمان ایران به چشم می خورد.
در رتبه بندی موسسه یاد شده دانشگاه یاسوج در ارزیابی بعمل آمده در بین ۱۳۹۶ دانشگاه از سراسر جهان جزء۰۰ ۵ دانشگاه منتخب جهان و دومین دانشگاه برتر ایران معرفی شده است که در برخی شاخص ها موفق به کسب رتبه اول کشور هم شده است.
اینجانب این موفقیت کم نظیر و معنا دار را که پیام خاص خود را در بردارد به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، ریاست محترم دانشگاه، هیات رئیسه و اساتید گرانقدر و پرتلاش دانشگاه یاسوج که عامل اصلی کسب این افتخار تاریخی و حرکت جهادگونه هستند، دانشجویان عزیز و بویژه مردم فهیم و شرافتمند استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 
بی‌شک نقشه راه آینده استان از دل مجاهدت ها و تلاش علمی دانشگاهیان عزیز استان طراحی و اجرا می‌گردد.

توفیق روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
******************************************************************************************************************
سند توسعه زنان و خانواده استان تدوین شد


احد جمالی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: سند توسعه زنان و خانواده استان با استفاده از برش ملی آن و بر مبنای آمار و اطلاعات پایه در استان و با هدف ارتقای شاخص های حوزه زنان و خانواده تدوین شد.وی اظهار داشت: چشم انداز این سند برنامه هایی است که قابلیت و توان اجرایی در استان داشته و نتیجه محور، دارای خروجی مشخص و دستاورد می باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: موضوعاتی چون مشارکت های اجتماعی، مدنی و اقتصادی زنان، اشتغال، مدیریت های محلی، نشاط اجتماعی و مسائل بهداشتی، آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج و طلاق، خودکشی و اعتیاد در این سند دیده شده است.
جمالی تاکید کرد این سند به عنوان یک فرصت و راهبرد برای پیشبرد شاخص ها و رفع مشکلات در حوزه زنان و خانواده استان بکار گرفته خواهد شد.
وی تصریح کرد: سند توسعه زنان و خانواده استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح و بعد از تصویب نهایی برای اجرا ابلاغ می شود.
*****************************************************************************************************************




تاریخ انتشار : 28 شهریور 1398 22:05



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای موفق پایلوت لنده باید در اولویت کاری ه ...
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مردم از پرداخت نذور ...
  • دستگاه های برتر استان در رعایت حقوق شهروندی معرفی شدند
  • راه اندازی 25 موکب از کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زائران حسینی
  • کهگیلویه و بویراحمد دارای 5 موکب در مرزهای ایران و عراق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler