مشروح اخبار


» پاسخ معنادار معاون استاندار به استعفای مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد



هفته گذشته خبر استعفای مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسانه ای شد.

 به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وبه نقل از  فارس ؛ احد جمالی امروز در حاشیه برنامه زنگ مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد که در مدرسه فرزانگان شهر یاسوج برگزار شد در خصوص استعفای مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار گفت: ایشان استعفا داده‌اند و ما در حال بررسی موضوع هستیم.

وی در پاسخ به دغدغه خبرنگاری که معتقد بود چنین وضعیتی با وجود استعفای مدیرکل انتخابات در زمان باقی مانده به صلاح استان نیست، گفت: تجربه من در این زمینه کمتر از شما نیست!.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: هر کاری که به نفع مردم باشد در انتخابات انجام خواهیم داد و هر کسی را مردم انتخاب کردند برگزیده می‌شود.
جمالی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت مداوم استاندار و شما مبنی بر جلوگیری از هرگونه تخلف در انتخابات خود موجب ایجاد حاشیه نمی‌شود یادآور شد: من انتخابات نمونه در استان قم برگزار کردم شهری مهم که یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور نیز هست.
وی همچنین در پاسخ به سوالی که حرف‌های شما در مورد انتخابات سالم این شائبه را در بین مردم ایجاد می‌کند که مگر قرار است انتخابات ناسالم در استان برگزار شود عنوان کرد: مردم خودشان به ما می‌گویند و از ما می‌خواهند که انتخابات سالم برگزار کنیم و می‌گویند مشکلاتی بوده لذا ما مجری انتخابات هستیم و در درجه اول سلامت و صحت انتخابات برای ما مهم است.
جمالی خطاب به خبرنگاران گفت: خیالتان راحت باشد انتخابات سالم برگزار می‌کنیم و خروجی همان است که مردم انتخاب کرده‌اند
به گزارش راک نیوز،  این رسانه چندی پیش و در دوره استاندار پیشین نسبت به نگرانی های مردم و شائبه تعلق خاطر نسبت به کاندیدای خاص در مطلبی 
به موضوع پرداخته بود .



تاریخ انتشار : 1 مهر 1398 13:24



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرکل سیاسی استانداری استان فارس استعفاء داد
  • استعفای یک مدیرکل دیگر در استان فارس ؛ سبقت در استعفای برای خدمت گزاری
  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:تغییر فرماندار بویراحمد شایعه است
  • ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام