مشروح اخبار


» به مناسبت روز جهانی سالمند مطرح شد: حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 16هزار سالمند



16 هزار و 543 خانوار با جمعیت 34 هزار و 782 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سالمند هستند.

به گزارش راک نیوز،  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از سالمندان که به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد، با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 40 هزار خانوار تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: 16 هزار و 543 خانوار با جمعیت 34 هزار و 782 نفر از مددجویان این نهاد را در سال جاری سالمندان تشکیل می‌دهند. قباد مبشری بابیان اینکه سالمندان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که مردم و خانواده‌ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن‌ها بهره‌مند شوند، گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه است و ازجمله برنامه‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه است. 
وی به خدمات کمیته امداد برای سالمندان اشاره و بیان کرد: تمامی خدمات این نهاد ازجمله معیشتی، پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاه‌های آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت، اردوهای زیارتی، کمک به اشتغال فرزندان و جهیزیه، تأمین مسکن و تسهیلات قرض‌الحسنه ازجمله خدمات این نهاد به مددجویان سالمند است. 
مبشری تصریح کرد: در زمینه ارائه سبدغذایی به سالمندان، در سال جاری 11 میلیون و 200 هزار تومان در قالب سبد غذایی به 373 نفر از سالمندان بیمار و زمین‌گیر پرداخت‌شده است. 
 مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اعزام سالمندان به اردوهای زیارتی، گفت: به مناسبت هفته سالمند، 20 نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند. 
شایسته ذکر است در این مراسم از تعدادی از مددجویان سالمند تجلیل شد. 



تاریخ انتشار : 9 مهر 1398 14:39



» اخبار مرتبط:

  • انعکاس درست و به‌ موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف کمیته امداد
  • ۴۰ مددجوی زیارت اولی به کربلای معلی اعزام شدند
  • پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت
  • حمایت کمیته امداد از 15هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler