مشروح اخبار


» درخشش نفت و گاز گچساران در نخستین روزهای لیگ



 با آغاز فصل جديد ليگ دسته دو كشور، تيم فوتبال نفت و گاز گچساران توانسته طی 3 هفته اول اين ليگ با پيروزی های پياپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.


به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز؛در فصل گذشته ليگ فوتبال دسته دو كشور، نفت و گاز گچساران با سرمربیگري علی نیکبخت در جريان 25 بازي، 11 برد، 8 مساوي، 6 باخت، 31 گل زده، 20 گل خورده و كسب 42 امتياز ، از راهيابي به ليگ دسته یک بازماند. 

اين تيم فصل اول ليگ دسته دو كشور را در حالي آغاز كرد كه با تغيير كادر مدیریتی ، سرمربي و تعدادي از بازيكنان همراه شده است.

تيم فوتبال نفت و گاز گچساران در پيچ و خم تغييرات كه از مديريت آن آغاز شد، با بستن تيم و كادر جديد توانست در 3 بازي گذشته قوي حاضر شده و با كسب 3 پيروزي در صدر ليگ دسته دو كشور قرار گيرد.

تيم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز سه شنبه در مقابل تيم ملی حفاری اهواز موفق شد با تك گل وحید ارمی در دقيقه 87 اين بازي از سد اين تيم عبور و صدر نشيني خود را در جدول حفظ كند.

بازيكنان نفت و گاز در 2 ديدار قبلي خود موفق شده بودند كه تيم هاي شهدای بابلسر و بعثت کرمانشاه را نيز از سر راه برداشته و نشان دهند كه اين تيم با اراده اي قوي و با هدف صعود به ليگ دسته اول مصمم تر از هميشه پا به عرصه گذاشته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این فصل با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

تیم‌های چوکا تالش، اتحاد کامیاران، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، داماش ایرانیان، مقاومت تهران، سردار بوکان، خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور با هم رقابت کردند.

 برای اطلاع از اخبار متنوع ورزشی انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزشی راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 9 مهر 1398 21:42



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دو فوتبال : میزبانی نفت و گاز گچساران از حفاری اهواز
  • لیگ دسته دو فوتبال؛نفت و گاز گچساران مسابقات را با پیروزی آغاز کرد
  • تیم های همگروه فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ 2معرفی شدند
  • تیم فوتبال نفت گچساران آرمان گهر سیرجان را مغلوب کرد
  • لیگ دسته دوم؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری بندرعباس می رود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler