مشروح اخبار


» واکنش پلیس به خبر حمله دونفر با چاقو به یک دبیرستان دخترانه در بهبهان



معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان به مطلبی مبنی بر این که دو نفر چاقو به دست وارد مدرسه دخترانه ای در بهبهان شده و معلمان و دانش آموزان را مجروح کرده اند واکنش نشان داد.


به گزارش راک نیوز ؛ کانال تلگرامی بهبهان خبر در گزارشی به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان

نوشته : در پی انتشار اکاذیبی در فضای مجازی؛ مبنی بر این که دو نفر چاقو به دست وارد مدرسه دخترانه ای در بهبهان شده و معلمان و دانش آموزان را مجروح کرده اند، لذا پلیس واقعیت ماجرا را بشرح زیر اعلام می نماید:

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، صبح روز ۱۶مهرماه، یک زن و شوهر جوان به مدیر یکی از مدارس دخترانه بهبهان مراجعه و با اعلام اینکه یکی از دانش آموزان، قصد برهم زدن زندگی مشترک ایشان را دارد؛ درخواست نمودند که با آن دانش آموز مواجه و هم صحبت شوند. لذا با پاسخ منفی مدیر مدرسه مواجه شده و از مدرسه خارج می شوند.

 

دقایقی بعد، در پشت درب مدرسه، مابین همان زوج جوان، مشاجره لفظی پیش می آید. به نحوی که شوهر آن زن، کنترل خود را از دست داده و با بالا آمدن از دیوار مدرسه قصد ورود به سالن و رویارویی با دانش آموز مورد بحث را داشته است که توسط فرد دیگری - که از بستگان همسرش بوده و آن زوج را از ابتدا همراهی می نموده است - کنترل و مهار می شود و شوهر آن خانم را بدون هیچگونه درگیری و ایراد آسیب؛ از مدرسه خارج می نماید. ضمن اینکه در همان زمان، دانش آموز موردنظر، اساسآ در مدرسه حضور نداشته است!

پس از آن و با تماس مدیر مدرسه؛ ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن در مدرسه حضور یافته و با بازبینی دوربین های مداربسته مدرسه، هویت فرد متهم را شناسایی کرده و طی هماهنگی فوری با دادستان محترم شهرستان، همه اقدامات لازم اعم از ورود به منزل و مخفیگاه های احتمالی متهم را آغاز نموده و در کمتر از یک ساعت متهم مورد نظر را با قاطعیت دستگیر و به بازداشتگاه پلیس منتقل نمودند.

گفتنی است متهم مورد نظر دلیل رفتار پرخاشگرانه خود را عصبانیت، عدم کنترل خشم و اثبات حقانیت خود به همسرش اعلام نموده است؛ که در نوع خود، اقدامی عجولانه، غیر منطقی و مجرمانه بوده است.

علی ایحال؛ باتوجه به اینکه اکاذیب منتشره در فضای مجازی، مغرضانه بوده و کاملآ مغایر با واقعیت منتشر شده است؛

*اولا* مراتب جهت تنویر افکار عمومی و استحضار شهروندان گرامی بشرح فوق اعلام می گردد.

*ثانیآ* در اولین فرصت، جزییات بیشتری از موضوع از همین طریق منتشر خواهد شد.

*ثالثآ* این اطمینان را به همشهریان عزیز می دهد که در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این دروغ پردازی که قطعآ انگیزه ای بجز تشویش اذهان عمومی نداشته اند اقدام عاجل خواهد شد.

در پایان به شهروندان گرامی توصیه میشود به هیچ وجه به مطالبی که بدون ذکر منبع معتبر در فضای مجازی منتشر می شود توجهی ننموده و اخبار را صرفآ از طریق رسانه های معتبر و پایگاه اطلاع رسانی پلیس دنبال نمایند.

 



تاریخ انتشار : 17 مهر 1398 09:41



» اخبار مرتبط:

  • فردی که متهم به تجاوز به دانش آموزان است در اصفهان بازداشت شد
  • واکنش آموزش وپرورش شهرستان سپیدان فارس خبر تنبیه بدنی دانش آموز سپیدانی تو ...
  • واکنش آموزش وپرورش شهرستان سپیدان فارس خبر تنبیه بدنی دانش آموز سپیدانی تو ...
  • اسلحه کشی به مدارس ایران رسید!/دانش‌آموز کینه‌ جو هم‌مدرسه‌ای‌هایش به رگبار ...
  • او تنها به خاطر موبایل خودش را نکشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler