مشروح اخبار


» مرگ دردناک دختر 17 ساله دشتستانی با مسمومیت قرص برنج



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پنج نفر اعضای این خانواده که بر اثر استنشاق بخار قرص برنج مسموم شده بودند درابتدا به مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان مراجعه و مورد معاینه و معالجه اولیه قرار گرفتند.

استنشاق گاز منتشره از قرص برنج باعث مسمومیت اعضای خانواده و مرگ یک دختر 17 ساله آنها در شهرستان دشتستان شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان بوشهر ؛  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پنج نفر اعضای این خانواده که بر اثر استنشاق بخار قرص برنج مسموم شده بودند درابتدا به مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان مراجعه و مورد معاینه و معالجه اولیه قرار گرفتند، اما پس از بازگشت به منزل به‌ علت وخامت حال آنها به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند. 

سید مجید حسینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پس از انجام آزمایش از اعضای خانواده و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از منزل آنها، مشاهده خشاب‌های قرص برنج این مسمومیت را تایید کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه  دختر ۱۷ ساله این خانواده بر اثر شدت مسمومیت جان باخت و دختر دیگر آنان نیز در زمان حاضر به دلیل وضعیت بحرانی در بخش آی سی یو بستری است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: همچنین مادر و 2 پسر خانواده در بخش داخلی بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان بستری هستند و شرایط نسبتا متعادلی دارند و  پدر این خانواده سالم است. 

وی با بیان اینکه علت دقیق این حادثه در دست بررسی است تاکید کرد: قرص برنج جزو سم‌های بسیار خطرناک برای انسان است و نباید هرگز از این قرص حتی برای مبارزه با حشره‌ها و جوندگان استفاده شود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: مردم برای مبارزه با آفت‌ها، حشره‌ها و جوندگان باید از شرکت‌های مجازی که از سوی مرکز بهداشت استان و شهرستان دارای مجوز هستند، کمک بگیرند.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1398 10:00



» اخبار مرتبط:

  • مرگ دردناک دختر 17 ساله دشتستانی با مسمومیت قرص برنج
  • مرگ دختر جوان بوشهری پس از عمل جراحی بینی
  • 3مصدوم در پی انفجار سیلندر گاز در یکی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد/جزییا ...
  • شام مرگبار در بندرعباس سه نفر را کشت
  • مسمومیت 14 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler