مشروح اخبار


» انفجار منزل مسکونی در شیراز سه نفر را سوزاند + تصاویر



علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: موج انفجاربه قدری بود که شیشه های این واحد مسکونی شکست و همچنین تعدادی از درو پنجره های آن از جا کنده شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس و به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، روز گذشته در ساعت 14:21 دقیقه با انفجار یک منزل مسکونی واقع در خیابان ابوالفضل، آتش نشانان ایستگاه 19 به همراه تجهیزات مخصوص نجات روانه محل حادثه شدند.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ظهر روز گذشته بر اثر نشت گاز شهری ناگهان انفجار مهیبی در یک منزل مسکونی اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: موج انفجاربه قدری بود که شیشه های این واحد مسکونی شکست و همچنین تعدادی از درو پنجره های آن از جا کنده شد.

عدلو با اشاره به مصدومیت و سوختگی سه نفر از ساکنان این منزل مسکونی، افزود: مصدومین این حادثه اعضای یک خانواده شامل یک مرد و دو زن بودند که بر اثر سوختگی همگی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مذکور، اقدام به ایمن سازی کردند و سپس مصدومین این حادثه را از داخل ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروه دیگری ازآتش نشانان با توجه به وقوع آتش سوزی جزیی در داخل منزل مسکونی، به سرعت شعله های آتش را خاموش کرده و گازها ونیز دودهای ناشی از این آتش سوزی را با فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.  


انفجار منزل مسکونی در شیراز  سه نفر را سوزاند + تصاویر

 

انفجار منزل مسکونی در شیراز  سه نفر را سوزاند + تصاویر

 

عدلو تاکید کرد: علت بروز این انفجار از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است البته انفجار بر اثر نشت گاز بوده که تحقیقات درخصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و همچنین چگونگی بروز انفجار در حال انجام است.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1398 12:11



» اخبار مرتبط:

  • روایت یک آنش نشان از چگونگی مرگ زن جوان گچسارانی در شیراز
  • کشف جسد زن 55 ساله در یک منزل مسکونی درشیراز
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • کشیدن بار اضافی و اتصالی در سیم های برق منجر به بروز آتش سوزی در یک ساختمان ...
  • انفجار در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler