مشروح اخبار


» تعطیلی 6 مرکز درمانی متخلف در شیراز



با حضور بازرسان اداره تعزیرات حکومتی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرودشت و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی، این واحدها  تعطیل شدند.            

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ سه مرکز لیزر درمانی غیر مجاز، دو مطب پزشک ، یک مرکز بینایی سنجی فاقد مجوز در شیراز و یک عطاری متخلف در مرودشت ، با حضور بازرسان اداره تعزیرات حکومتی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرودشت و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی، تعطیل شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  روز پنجشنبه با بیان اینکه انجام لیزر تنها یک تکنیک نیست و نیاز به اطلاعات وسیعی در زمینه بیماری‌های پوست دارد، گفت: طبق قوانین وزارت بهداشت، تنها پزشکان دارای صلاحیت و مورد تایید که دارای دانش پزشکی در مورد پوست و مو باشند، می ‌توانند در این حوزه‌ مداخله درمانی داشته و از دستگاه های لیزر پرتوان استفاده کنند، اما شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش و حتی در آرایشگاه ها، در این حوزه‌ ورود کرده و آسیب‌ های جبران‌ ناپذیری به سلامت مردم وارد می کنند.

دکتر علی اکبری افزود: با جدیت بر ارائه خدمات درمانی در محدوده تحت پوشش دانشگاه نظارت می شود و در برخورد با افرادی که منافع اقتصادی خود را بر سلامت مردم ترجیح می دهند، هیچگونه کوتاهی نداریم.

وی همچنین در ارتباط با راه اندازی مراکز بدون مجوز گفت: ضروری است پزشکان و پیراپزشکان قبل از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی، نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت، اطمینان داشته باشند، مجوز فعالیت قانونی، باید اداره صدور پروانه های معاونت درمان صادر شود، در غیر اینصورت مرکز، کلینیک و یا مطب غیر قانونی دائر شده است و در صورت مشاهده تعطیل می شود.

دکتر اکبری تاکید کرد: شهروندان تنها از مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به این افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۸۱۹ گزارش دهند.

تعطیلی یک عطاری متخلف در مرودشت

همچنین یک باب عطاری متخلف در مرودشت به دلیل دخالت متصدی در امر درمان و فروش محصولات و داروهای غیرمجاز، تعطیل شد.



تاریخ انتشار : 23 آبان 1398 20:59



» اخبار مرتبط:

  • پلمپ یک مرکز زیبایی غیرمجاز در یاسوج + تصاویر
  • مراقب دندان پزشکی های تقلبی باشید / پلمپ ۴ مرکز تقلبی دندان پزشکی
  • تعطیلی یک مرکز لیزر درمانی غیرمجاز در شیراز
  • 15 مرکز زیبایی غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد
  • یک مرکز پوست ،مو و زیبایی متخلف در شیراز تعطیل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام