مشروح اخبار


» جلسه فنی پرسپولیس با طعم تهدید نرم/تهدید پس از شکست



ساعاتی بعد از شکست برابر نفت مسجد سلیمان، باشگاه سرمربی آرژانتینی اش را فراخواند و اولتیماتوم عدم باخت تا نیم فصل را به او ابلاغ کرد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از ورزش سه؛ کاملا قابل پیش بینی بود که محمد حسن انصاری‌فرد ثانیه‌هایی بعد از شکست برابر نفت مسجد سلیمان و در میان فریادهای اعتراضی هواداران و پرسش‌های پیاپی رسانه‌ها به شیوه برخورد با سرمربی تیمش می‌اندیشد.

 

مدیرعامل سرد و گرم چشیده پرسپولیس طی این سال‌ها کاملا نشان داده که تاب شکست را ندارد و اکنون که معدل باخت‌های پرسپولیس در دوران مدیریت او نسبت به مدیران قبلی افزایش چشم‌گیری داشته به دنبال راهکار عبور از این شرایط است.


انصاری‌فرد همان شب گذشته از طریق مدیر تیم (افشین پیروانی) ابلاغ خود مبنی بر جلسه زودهنگام با گابریل کالدرون را اعلام می‌کند. موضوعی که باعث می‌شود پیش از تمرین امروز، کالدرون به‌همراه پیروانی و مترجم خود در جلسه به صرف صبحانه و اولتیماتوم حضور یابد.

 

انصاری‌فرد در این جلسه به دنبال این بود تا سرمربی را به اهمیت دستیابی به نتیجه و پایان شرایط کنونی آگاه سازد. همچنین او را بابت گفتگوهای بدون کنترل که باعث محرومیت می‌شود روشن کند

همچنین باشگاه بعد از شنیدن توضیحات فنی کالدرون درباره شرایط تیم به او اعلام کرد که در دیدارهای آتی و خصوصا درجام حذفی تیم باید با آمادگی کامل روحی - روانی و فنی حضور یافته و هیچ کدام از ارکان باشگاه و همچنین هواداران طاقت باخت و ناکامی دیگری را نخواهند داشت.

 

موفقیت طی چهار دیدار باقی مانده تا نیم فصل و همچنین جام حذفی با انجام تدابیر کافی در نقل و انتقالات زمستانی و حمایت از کادر همراه خواهد بود و البته مشخص نیست در صورتی که کالدرون به موفقیت طی این مدت نرسد آیا با قطع همکاری مواجه خواهد شد یا باشگاه اقدام به کسر قرارداد و جریمه خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1398 14:56



» اخبار مرتبط:

  • تغییر در مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس تهران
  • اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر گابریل کالدرون
  • اولین پیام برانکو برای هواداران پرسپولیس بعداز جدایی
  • طاهری: هیچ بحثی درباره تغییر من مطرح نیست
  • کالدرون سرمربی پرسپولیس شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام