مشروح اخبار


» کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان



تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان است و نیروی انتظامی در این راستا تلاش می‌کند.وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش مسئولان و همکاری همه‌جانبه شاهد بهبود وضعیت امنیتی در دشتستان هستیم.


داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان است و نیروی انتظامی در این راستا تلاش می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش مسئولان و همکاری همه‌جانبه شاهد بهبود وضعیت امنیتی در دشتستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری کارآگاهان دشتستان تعداد خودروهای مکشوفه از باند بزرگ سرقت خودرو به 25 دستگاه رسید.

محمودزاده با تشریح جزییات این عملیات تصریح کرد: در پی دستگیری یکی از اعضای اصلی باند سرقت خودرو به نام «الف ـ الف» در 20 شهریورماه و کشف 15 دستگاه خودروی مسروقه، در این راستا نظر به اهمیت و حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی دشتستان روند انجام تحقیقات را با سرعت بیشتری ادامه داده و با اشراف کامل اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله یکی دیگر از اعضای اصلی باند سرقت خودرو به نام «هـ ـ غ» اهل گناوه را شناسایی و پس از چندین شبانه‌روز تعقیب و مراقبت سرانجام نامبرده را در مخفیگاهش در شهر گناوه به همراه یک دستگاه پژو پارس مسروقه و تعدادی وسایل سرقت خودرو، دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان دلالت کردند.

وی ادامه داد: نامبرده در بازجویی‌های پلیس و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب سرقت 10 دستگاه خودرو دیگر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان یادآور شد: از 10 دستگاه خودرو مسروقه کشف شده، 2 دستگاه دارای سابقه سرقت در استان بوشهر بوده و 8 دستگاه خودروی دیگر در استان فارس سرقت شده‌اند.

محمودزاده بیان کرد: از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای رشد و ارتقای وضعیت امنیتی شهرستان تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
فارس



تاریخ انتشار : 4 آبان 1391 01:22



» اخبار مرتبط:

  • دو باند سارقین طلا و جواهر در بوشهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان به عنف در یاسوج
  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • ماجرای قناری ۸۰ میلیون تومانی
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام