مشروح اخبار


» فوری / سرمربی استقلال تهران استعفاء داد + سند



آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز  به نقل از ایرنا، در بیانیه‌ای که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: «آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.
در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.
در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.
به گزارش راک نیوز ، استراماچونی به دلیل مشکلات در پرداخت دستمزدش، تذکر پلیس ایتالیا در زمینه مالی، شفاف نبودن واریزی ها به حسابش و تحریم بانک ها در ایران تصمیم گرفت که قراردادش را فسخ کند و برود. پیش از این دو بار وکیل این مربی ایتالیایی به مدیریت استقلال اخطار داده بود اما مدیران تیم آبی پوش تذکر وی را جدی نگرفته بودند. بر اساس قوانین وقتی یک مربی دو ماه حقوق نمی گیرد می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند. با توجه به این که مدیران استقلال دو ماه حقوق استراماچونی را نپرداخته بودند ، این مربی تصمیم گرفت که قراردادش را فسخ کند و با وجود صدرنشینی در لیگ برتر از استقلال جدا شد. احتمالا مدیران استقلال تصور می کردند که هشدارها و اخطارهای وکیل استراماچونی به آنها جدی نیست و به همین خاطر آن را جدی نگرفته بودند.استراماچونی در مورد هشدارهای پلیس ایتالیا نگران بود چرا که چندین بار از او در مورد قراردادش پرسیده بودند.
نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت که نشریه ای نزدیک به وکیل استراماچونی است فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی را تائید کرده است. جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی که اخبار زیادی را در ماه های اخیر در مورد استراماچونی منتشر کرده بود هم خبر فسخ قرارداد وی را منتشر کرده است.

فوری / سرمربی استقلال تهران استعفاء داد + سند

 



تاریخ انتشار : 17 آذر 1398 20:43



» اخبار مرتبط:

  • ماجرای ممنوع الخروجی آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال!
  • ۱۶ مربی تیم‌های لیگ برتری مشخص شد
  • آندره استراماچونی سرمربی استقلال شد
  • گزینه خارجی سرمربیگری استقلال تهران لو رفت!
  • هو شدن قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler